يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۵۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
حذف شدن العربی از جام امیر قطر فشارها را روی سرمربی تیم و دو بازیکن ایرانی العربی افزایش داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، العربی قطر در این فصل اشکان دژاگه و جواد نکونام را ترکیب خود دارد. العربی با هدایت جیان‌فرانکو زولا سرمربی سرشناش ایتالیایی نتایج ضعیفی را گرفته است. العربی هفته گذشته با شکست مقابل الخریطیات از رقابت‌های جام امیر قطر حذف شد و تنها شانس خود را برای کسب افتخار در این فصل از دست داد.

در این راستا روزنامه‌های قطر به صورت گسترده وضعیت بحرانی العربی را پوشش دادند. روزنامه الشرق قطر گزارشی را نوشته و اعلام کرد که منتظر تغییرات گسترده در ترکیب العربی باشید و در آن اعلام کرد که تمام لژیونرهای العربی عملکرد خوبی را نداشتند.

گزارش به شرح زیر است: اشکان دژاگه و پالینهو که از فصل قبل در ترکیب العربی بودند نتوانستند خوب عمل کنند زیرا در بسیاری از بازی‌ها به خاطر مصدومیت و محرومیت حضور نداشتند. در مقابل دو لژیونر جدید تیم، جواد نکونام و الان سوزا هر دو عملکرد ضعیف داشتند.

عادل الملا ستاره سابق العربی در مصاحبه با روزنامه الرایه به شدت به زولا سرمربی العربی حمله کرد و او را فاقد تفکر فوتبالی دانست و او را عامل اصلی تمام این ناکامی‌ها دانست.

این پیشکسوت العربی به لژیونرهای تیم که اشکان و نکونام جزو آنها هستند، به شدت انتقاد کرد خواستا تغییر آنها شد زیرا به اعتقاد او عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها