أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
حسینی؛
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر فشرده است، ولی امیدوارم در نهایت پرسپولیس قهرمان شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سیدجلال حسینی ابتدا درمورد پیروزی نفت تهران مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی بود و تیمی را شکست دادیم که در همه بازی‌ها گل زده و مدت‌ها نباخته بود. استراتژی ما این بود که ابتدا مقابل حملات پرسپولیس ایستادگی کنیم و به آنها موقعیت گل ندهیم. این کار را خوب انجام دادیم و در ضدحملات به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. واقعاً برد با ارزشی بود، هرچند که چیزی از شایستگی‌های پرسپولیس کم نمی‌شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش آیا مقابل ایوانکوویچ انگیزه شخصی داشته است، خاطرنشان کرد: من دنبال هدف شخصی نبودم و از برانکو هم ناراحت نیستم. او سرمربی پرسپولیس است و حق داشت بازیکنان این تیم را خودش انتخاب کند. برانکو نتایجی عالی گرفته و هواداران پرسپولیس باید تا آخرین لحظه این مربی و همچنین تیم‌شان را حمایت کنند. من امیدوارم که در نهایت پرسپولیس قهرمان شود.

 

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت خیلی فشرده است. قطعاً هر تیمی که کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد و امیدوارم در نهایت پرسپولیس به این عنوان برسد.

 

حسینی در مورد مشکلات باشگاه نفت تهران که صحبت های بسیاری در این مورد صورت گرفته است، گفت: من فقط یک سؤال از مسئولان کمیته انضباطی و کمیته اخلاق دارم. من حتی 10 درصد از مبلغ قراردادم را هم نگرفته‌ام و دیگر بازیکنان هم چنین مشکلی دارند. آنهم در شرایطی که لیگ دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. حالا سؤال من این است که وقتی لیگ تمام شد، پول‌مان را از چه کسی باید بگیریم؟ در فوتبال ایران عادت شده که هر سال تیم‌های بدهکار بدون مشکل خاصی دوباره در لیگ حاضر می‌شوند و هیچ‌کس نیست که حق بازیکنان را بدهد. این مسئله واقعاً تاسف‌آور است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها