يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۷۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
شبکه خبری دنیا پاکستان روز چهارشنبه در گزارشی، از مشاهده یک بیماری عجیب و ناشناخته در مناطق جنوب غرب ایالت بلوچستان در این کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ویرلن، دست کم سه کودک از بیماری عجیبی رنج می برند که مشابه آن تا کنون از هیچ نقطه از جهان گزارش نشده است. حال این کودکان در زمان روشنایی روز کاملا طبیعی و خوب است اما به محض اینکه آفتاب غروب می کند، بدن آنها کاملا سست و نیمه جان می شود.

این سه پسر بچه پاکستانی، سه برادر ۱۴ ساله، ۱۲ ساله و یک ساله و ساکن منطقه ای به نام ‘میا غُندی’ در نزدیکی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان هستند.
فعالیت های روزمره این کودکان در طول روز کاملا طبیعی و شبیه کودکان دیگر است اما بعد از غروب آفتاب، بدن آنها کاملا نیمه جان می شود.

تا کنون پزشکان مختلف در پاکستان از تشخیص و علاج این بیماری عاجز مانده اند.
خانم ‘سائره افضل تارر’ وزیر بهداشت و درمان پاکستان پس از متوجه شدن این مسئله، با والدین این کودکان تماس گرفته و قول داده که این وزارتخانه از هیچ اقدامی برای کمک به درمان این کودکان دریغ نخواهد کرد.

این خبر به جزئیات بیشتری در باره این بیماری ناشناخته اشاره نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها