يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۸۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
در نشست روز گذشته مسئولان باشگاه باشگاه استقلال تصمیم گیری در خصوص عمران‌زاده به روزهای آینده موکول شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از موفقیت‌های تیم فوتبال استقلال تهران در دو هفته گذشته و بازگشت آبی‌پوشان به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر کشور، ظهر روز گذشته(شنبه) جلسه‌ای با حضور بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی و نصرالله عبداللهی در دفتر کار مدیرعامل استقلال، واقع در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا سرمربی استقلال به ارائه گزارشی از نحوه تمرینات،آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم و شرایط کلی استقلال در هفته جاری و پیش از بازی این تیم در هفته بیست و نهم، مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی پرداخت. بحث و تبادل نظر درباره شرایط میزبانی استقلال در این دیدار و تعامل با کانون هواداران برای انتشار فراخوان حضور هواداران در دیدار یکشنبه هفته آینده، دیگر محور گفت‌وگوهای این نشست بود.

همچنین از آنجا که برنامه باشگاه استقلال تهران، حضور پرقدرت در سه دیدار حساس باقیمانده آبی‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی است، حاضران در نشست امروز در بخشی از صحبت‌هایشان به بررسی وضعیت حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلال که با صلاحدید کادر فنی فعلاً در تمرینات و بازی‌های صدرنشین لیگ برتر حضور ندارد،پرداختند. قرار شد طی یکی دو روز آینده مسئولان استقلال برای شرایط بازگشت عمران‌زاده به جمع‌بندی نهایی برسند و تصمیم نهایی درباره این موضوع هم به روزهای آینده موکول شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها