أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۹۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
صدر جدول به روزهای حساس خودش رسیده است و تمامی بازی ها از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند. خوردبین امیدوار است علی دایی در قم استقلال را متوقف کند.
به گزارش پایگاه 598، دیروز با محمود خوردبین تماس گرفتیم تا بپرسیم از کجا می‌داند تنیسور مشهور سوئیسی پرسپولیسی است که...

* محمودخان! از کجا می‌دانید راجر فدرر، پرسپولیسی است؟!

(باخنده) شوخی کردم! به هر حال می‌خواستم فضای آنجا را عوض کنم و گفتم مزاحی کرده باشم.

* چه شد که برای تماشای مسابقات تنیس رفتید؟

راستش را بخواهید شرکتی که دامادم در آنجا فعالیت می‌کند، اسپانسر مسابقات تنیس جایزه بزرگ است. از من دعوت کرد به محل مسابقات بروم و رفتم. اتفاقا جوایز برنده‌ها را هم تقسیم کردم.

* بگذریم! چرا پرسپولیس به نفت تهران باخت؟

عده‌ای می‌گویند در باد بردهای قبلی خوابیدیم یا اینکه مغرور شدیم و از این حرف‌ها در حالی که این‌طور نیست. ما فوتبال بازی می‌کردیم اما حریف با سیستم 1-4-5 فقط دفاع می‌کرد و به ضدحمله دل بسته بود. ما هم اشتباه کرده و دفاع را خالی کردیم تا کار به اینجا بکشد.

* حالا فکر نمی‌کنید شانس استقلال تهران و استقلال خوزستان برای قهرمانی بیشتر شده باشد؟

نه! هنوز هم می‌گویم شانس پرسپولیس بیشتر است و مطمئن باشید ما قهرمان می‌شویم.

* چرا این حرف را می‌زنید؟

به نظرم استقلال خوزستان در مشهد امتیاز از دست می‌دهد و علی دایی هم هفته آخر یقه استقلال تهران را می‌گیرد!

*‌مطمئن هستید؟

علی (دایی) قول داده یقه استقلال را بگیرد و مطمئن هستم این اتفاق در قم می‌افتد و روی قول دایی حساب می‌کنیم.

* راجع به داوری بازی پرسپولیس و نفت تهران هنوز حرف و حدیث وجود دارد. نظری ندارید؟

هنوز هم از دلیل انتخاب حسین زرگر برای قضاوت این مسابقه سر در نمی‌آورم. او اشتباهات سهوی در 2 بازی ما مقابل سپاهان اصفهان و سایپا داشت که همه کارشناسان هم آن را دیده و بر اشتباه زرگر صحه گذاشتند. از آن گذشته این داور وقت تلف کردن‌های علیرضا بیرانوند را نمی‌دید. دروازه‌بان نفت تهران از دقیقه 5 شروع به وقت تلف کردن کرد که اصلاً کار درستی نبود. اگر او بعد از زدن گل نفت آن کارها را می‌کرد، دل آدم نمی‌سوخت.

* شما به داور مسابقه از این بابت تذکر ندادید؟

اگر فیلم بازی با نفت را ببینید، من 8 یا 9 بار سمت میز ناظران داوری و بازی رفتم و چند بار هم به داور چهارم گفتم بیرانوند وقت تلف می‌کند اما کسی توجه نکرد. دروازه‌بان نفت به تنهایی 6 یا 7 دقیقه از وقت بازی را تلف کرد.

* لابد می‌دانید که علیرضا بیرانوند یکی از کاندیداهای دروازه‌بانی پرسپولیس در فصل آینده است!

اگر من در پرسپولیس باشم و علیرضا بیرانوند به تیم ما بیاید، اجازه نمی‌دهم این کارها را انجام بدهد. یک دروازه‌بان بزرگ هرگز از این کارها نمی‌کند. من یادم نمی‌آید احمدرضا عابدزاده وقت تلف کرده باشد آن هم از دقیقه 5 بازی! حتی سوشا مکانی هم این کارها را نمی‌کند.

* راستی بازی استقلال تهران و سایپا را دیدید؟

نه، ندیدم چون درگیر بازی پرسپولیس بودیم اما شنیدم چگونه مقابل  سایپا برنده شدند. با این حال هنوز هم معتقدم قهرمانی لیگ پانزدهم مال پرسپولیس است؛ شک نکنید!



منبع: خبرورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها