أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۹۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
در غیاب پرسپولیسی‌ها
هفته بیست و هشتم با صدرنشینی استقلال تهران و سقوط پرسپولیس تا رتبه سوم به پایان رسید، تیم منتخب هفته را مرور می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم تمام شد و در انتهای آن استقلال تهران به صدر رسید، استقلال خوزستان و پرسپولیس در رده‌های بعد قرار گرفتند، در هفته‌ای که رکورد تعداد گل لیگ شکسته شد مجیور شدیم سیستم تیممان را ٣-٤-٣ بنویسیم. تيم منتخب این هفته از دید کارشناسان ورزش سه بدین شرح است:

دروازه‌بان


علیرضا بيرانوند (نفت تهران)


دروازه‌بان خرم آبادی نفت تهران برابر پرسپولیس توانست به خوبی از دروازه‌اش محافظت کند و موجبات سقوط پرسپولیس از صدر را رقم بزند. البته وی اشتباهات کوچکی داشت که خوش شانس بود به خیر گذشتند تا نفت در این بازی با برد زمین را ترک کند.


مدافعان


میلاد فخرالديني (استقلال تهران)


فخرالدینی برای دومین هفته پیاپی نقش موثری در پیروزی فولاد داشت. او در بازی با سایپا هم پنالتی گرفت و هم روی گل دوم تاثیر مستقیم داشت تا تردیدی در قرار گرفتنش در تیم هفته باقی نماند.


سیدجلال حسيني (نفت تهران)


مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس در قامت تیم نفت برابر تیم سابقش خوش درخشید و مانع شد تا پرسپولیسی‌ها که در تمام بازی‌های این فصل لیگ گل زده بودند به گلزنی شان ادامه دهند.


وحید حمدی نژاد (نفت تهران)

 

در کنار سید جلال دیگر بازیکن باتجربه نفت بسیار به کارهای دفاعی تیمش کمک کرد و توانست مانع از باز شدن دروازه‌اش برایر قرمزها شود تا پرسپولیس پس از بیش‌تر از ٢٠٠ روز ببازد.


هافبک‌ها


سروش رفيعي (تراکتورسازی)


سروش خوش تکنیک علاوه بر گلزنی مقابل دیگر تیم نظامی توانست موقعیت‌های زیادی برای تیمش بسازد و به کمک بختیار و دیگر بازیکنان میانه زمین را به نفع خود رقم بزند تا قلعه نویی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال باشد.


فرشید اسماعيلي (استقلال تهران)


در برد شیرین آبی‌ها در ورزشگاه تختی تهران فرشید اسماعیلی بازیکن جوان این تیم میانه میدان را به خوبی جمع کرد و در کنار ابراهیمی و دیگر هافبک‌های استقلال روز خوبی را گذراند تا استقلال باز هم به صدر برسد.


علی كريمي (سپاهان)


در روزهایی که سپاهان سرمربی‌اش را عوض کرده است و زاغی نژاد جانشین استیماچ شده است باز هم زردها توانستند ببرند، علی کریمی در این بازی نقش کلیدی میانه میدان وا بازی کرد و برای تیمش توانست گل بزند.


وحید اميري (نفت تهران)

در پیروزی مهم نفت تهران در حضور ٩٠ هزار نفری پرسپولیسی‌ها وحید امیری نقش مهمی داشت، فرار او از سمت چپ و ضربه‌اش که از میان پاهای سوشا تبدیل به گل اول نفتی ها شد، گلی که ممکن است جام را از پرسپولیس بگیرد.


مهاجمان


رحیم زهيوي (استقلال خوزستان)

مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان برابر راه آهن ستاره بود، او علاوه بر موقعیت سازی برای دیگر بازیکنان تیمش توانست دو گل بزند که یکی از آنها از روی نقطه کرنر زده شد.


ساسان انصاري (فولاد خوزستان)

هت تریک انصاری در بازی دربی اهوازی‌ها باعث شد اسکوچیچ تیمش با پیروزی زمین را خارج کند. اين دومین هت تریک لیگ پانزدهم بود که به اسم ساسان انصاری نوشته شد.

فرزاد حاتمي (تراكتورسازي)

فرزاد حاتمي كه نيم فصل از ملوان به تراكتورسازي اومده بود برابر تيم سابقش فوق العاده درخشيد، او دو گل و زد و يك پاس گل داد تا ستاره بي چون و چراي بازي تيمش برابر ملوان نام بگيرد و به رسيدن تيمش براي سهميه آسيايي كمك شاياني كند.

***

البته بازیکنان دیگری می‌توانستند در تیم منتخب باشند که باهم مرور می‌کنیم:


سید مهدی رحمتي (استقلال)، چاگو و امید خالدي(فولاد) حميد بوحمدان و مجتبی حق دوست (نفت تهران)، فرشاد جانفزا (استقلال خوزستان)، امین منوچهری و محمدرضا خلعتبري (سپاهان) بختيار رحماني (تراکتورسازی)، احمد کامدار و رشید مظاهري (ذوب آهن)، ميلاد ترابي (سایپا)، ابوالفضل ابراهیمی و امیر حسین صادقي (صبای قم)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها