أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۹۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
روزنامه الرایه اعلام کرد
ا صعود دوباره الشحانیه به لیگ ستارگان قطر مسئولان این باشگاه از الان دست به کار شدند تا بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آتی جذب کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، روزنامه الرایه امروز در خبری پیرامون باشگاه الشحانیه نوشت:« میگل آنخل لوتینا سرمربی اسپانیایی و مطرح الشحانیه بعد از به اتمام رساندن ماموریت نخست خود مبنی بر بازگرداندن تیم به لیگ ستارگان قطر حالا در صدد است تا تیم خوبی برای فصل آتی ببندد و در این راه سروش رفیعی هافبک باشگاه تراکتورسازی ایران را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داده است».

 

 به نوشته این روزنامه باشگاه الشحانیه در پی درخواست سرمربی اسپانیایی رایزنی ها با باشگاه تبریزی را آغاز کرده تا سروش رفیعی که در لیگ قهرمانان آسیا درخشش فوق العاده ای داشته را جذب کند. البته رفیعی به خاطر این که هنوز یک سال دیگر سرباز است نمی تواند به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد از همین رو لژیونر شدن او کاملا منتفی است.

روزنامه الرایه همچنین در تکمیل خبر خود راجع به باشگاه الشحانیه نوشت:« مهرداد پولادی دیگر ستاره ایرانی این تیم با درخشش خوبی که داشته رضایت سرمربی اسپانیایی را جلب کرده و همچنان در الشحانیه باقی خواهد ماند».



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها