يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد باشگاه استقلال درباره سکوهای ورزشگاه ازادی در بازی با تراکتورسازی تصمیم گیرنده است.
به گزارش پایگاه 598،غلامرضا بهروان درباره درخواست باشگاه تراکتورسازی برای اخذ 30 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار با استقلال به "ورزش سه" می گوید: قانون می گوید فقط 10 درصد از هواداران تیم میهمان می توانند در ورزشگاه میزبان حضور پیدا کنند اما باشگاه استقلال باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.


وی ادامه می دهد: اگر استقلالی ها نتوانند 90 درصد ورزشگاه پر کنند، طبیعتا هواداران تراکتورسازی را به داخل راه می دهیم. با این وجود سعی می کنیم در جلسه مشترکی که با حضور مسئولان استقلال و تراکتورسازی خواهیم داشت، این مساله را حل و فصل کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
United States
۱۸:۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
همه در زمین گسترش بازی کنند جز پرسپولیس؟ یک خبری است. بازی با تراکتور یکشنبه چرا؟ چون نمی خواهند استقلایها به ورزشکاه بروند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها