يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه پروازهای ایران به بغداد ادامه دارد، گفت: انتقال پروازهای عتبات از بغداد به نجف، با درخواست سازمان حج و زیارت بود، اما سایر پروازها به مقصد بغداد برقرار است.
به گزارش پایگاه 598، ‌رضا جعفرزاده ‌در گفت‌‌و‌گو با فارس  با اعلام این خبر اظهار داشت: فقط پروازهای‌ سازمان حج و زیارت (عتبات عالیات) به مقصد بغداد لغو شده است که ‌این پروازها از امروز به نجف منتقل شد.

وی اضافه کرد: سایر پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده از ایران به‌ بغداد طبق برنامه انجام می‌شود؛ فرودگاه بغداد پذیرای پروازهای ما است و‌ این فرودگاه هیچ مشکلی ندارد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تأکید بر اینکه لغو پروازهای بغداد توسط سازمان حج و زیارت به معنای لغو همه پروازها به مقصد این شهر نیست، هدف از انتقال‌ پروازهای سازمان حج و زیارت به نجف را تسهیل اعزام زائران، ‌سرویس‌دهی بهتر به آنها، سامان‌دهی اعزام زائران و‌ امنیت بیشتر آنها عنوان کرد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروازهای ایران به بغداد انجام می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر ‌پروازهای ایران به فرودگاه بغداد‌ ادامه دارد؛ تعداد 6 شرکت هواپیمایی داخلی مجوز پرواز به فرودگاه بغداد را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، ‌رئیس سازمان حج و زیارت شب گذشته در برنامه تلویزیونی از لغو پروازهای تهران و شهرستان‌ها به بغداد و انجام همه پروازهای عراق به مقصد نجف گفته بود.

بنا به گفته سعید اوحدی‌ با توجه به این که تحرکات اخیر عراق، سفر زائران به بغداد را با مشکل مواجه کرده است، ‌هیچ پروازی به بغداد انجام نمی‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها