أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۱۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اوج رقابت در فاصله دو هفته پایانی
در فاصله دو هفته پایانی لیگ برتر، بازیکنان حاضر در تیم های مختلف تمایل به بهبودی آمار خود دارند تا شاید بتوانند در اردوی بعدی تیم ملی نیز حضور داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، در هفته ای که بازیکنان صدرنشین جدول ارزشمندترین ها نتوانستند برای تیم های شان کاری از پیش ببرند، سایر بازیکنان مدعی به بهبودی آمار خود پرداختند و در این میان باید از ساسان انصاری، هافبک فولادی ها نام برد که با هت تریک خود سه امتیاز را در دربی خوزستان برای تیمش به دست آورد. فرزاد حاتمی و سروش رفیعی نیز با عملکرد درخشان خود یک پیروزی پرگل برای تراکتورسازان به دست آوردند.

با بررسی جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:


اول – مهدی طارمی؛ 24.5 امتیاز


مهاجم اول لیگ پانزدهم در بازی هفته گذشته تیمش برابر نفتی ها به میدان رفت اما نتوانست مانع ناکامی صدرنشین هفته بیشت و هفتم لیگ شود، آقای گل فعلی لیگ برتر، تاکنون برای پرسپولیسی ها 16 بار گلزنی کرده است و 3 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است، مهدی طارمی که پنالتی گرفتن نیز صدرنشین است، او تاکنون 8 بار برای سرخ پوشان پنالتی گرفته است که تنها 3 بار آن تبدیل به گل شده است.


دوم – محمد ابراهیمی؛ 17.5 امتیاز


اف 14 تبریزی ها هم به مانند طارمی در دیدار تیمش ناکام بود، محمد ابراهیمی که در بازی های اخیر برای گسترش فولادی ها همه کار کرده بود نتوانست از باخت تیمش در برابر سپاهانی ها جلوگیری کند. ابراهیمی تاکنون 10 بار برای یاران فراز کمالوند گلزنی کرده است، 5 پاس گل ارسال کرده است و 3 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرد که 2 بار آن تبدیل به گل شده است.


سوم – سجاد شهباززاده؛ 14 امتیاز


مهاجم اول آبی ها در دیدار حساس برابر سایپا توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و با عملکرد خوب خود یکی از بازیکنان موثر در این پیروزی مهم نام بگیرد. شهباززاده در این بازی توانست پاس گل دوم استقلالی ها را به پروبچیچ بدهد. او تاکنون 6 بار اقدام به گلزنی کرده و 6 بار نیز سایر بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داده است. سجاد تاکنون دو پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده که هر دوی آنها گل شده اند.


چهارم – محسن یوسفی؛ 13 امتیاز


هافبک باتجربه پدیده ای ها نیز از ناکام های این هفته لیگ برتر لقب می گیرد، او که برای رضا مهاجری و تیمش موثر واقع شده بود در بازی برابر ذوب آهن کاری از پیش نبرد تا این تیم نیز یکی از بازنده های لیگ لقب بگیرد. آمار یوسفی شباهت عجیبی به شهباززاده دارد، او نیز 6 بار گلزنی کرده و 6 پاس گل نیز ارسال کرده است. یوسفی فقط یک بار توانسته است برای پدیده پنالتی بگیرد.


پنجم – ساسان انصاری؛ 12 امتیاز


هافبک فولادی ها در بازی هفته گذشته این تیم یک تنه بار موفقیت را به دوش کشید، ساسان با عملکردی استثنایی و حضور به موقع در تمام صحنه های مهم توانست سه بار گلزنی کند و با هت تریک خود زمینه ساز برد دربی سنتی اهواز باشد. انصاری تاکنون 8 بار گلزنی کره است و 4 بار نیز با پاس های خود برای تیمش گلسازی کرده است.


پنجم – امید عالیشاه؛ 12 امتیاز


کاپیتان سوم پرسپولیسی ها که در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای برای تیمش داشت و تقریبا در هر بازی هواداران این تیم را شگفت زده می کرد در دیدار حیاتی این تیم در برابر نفت تهران به مانند سایر پرسپولیسی ها موفق به اثرگذاری نشد تا تیمش شکست بدموقعی را پذیرا شود. عالیشاه با 8 پاس گلی که برای هم بازیان خود ارسال کرده است خود را به عنوان آقای پاس گل لیگ نیز معرفی کرده لست، امید عالیشاه 4 بار نیز برای پرسپولیسی ها گلزنی کرده است.


پنجم – مهدی رجب زاده، 12 امتیاز


کاپیتان ذوبی ها بر خلاف سایر بازیکنان در صدر این جدول بود، او در بازی برابر پدیده توانست گلزنی کند و 3 امتیاز شیرین را برای تیمش به همراه داشته باشد. رجب زاده که در با 7 پاس گل نیز در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد 4 بار نیز برای یحیی گل محمدی و تیمش گلزنی کرده است، البته این بازیکن یک بار نبز اقدام به کسب ضربه پنالتی کرد.


ششم – مهرداد محمدی؛ 11 امتیاز


مهاجم راه آهنی ها که لیگ پانزدهم را به صورت طوفانی آغاز کرد و گل های زیادی را برای تیمش به ثمر رساند به یکباره دجار افت شد و دیگر هرگز تبدیل به آن بازیکن قبل نشد، البته یکی دو هفته ای می شود که بازیکن کمی تحول داشته و موفق شده بازهم برای تیمش مثرثمر باشد هر چند در بازی تیمش در برار استقلال خوزستان نتوانست کاری را از پیش ببرد.


ششم – حسن بیت سعید؛ 11 امتیاز

مهاجم گلزن استقلال خوزستان که تا نیم فصل رقبای قدری را در لیگ برتر داشت و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در بازی های دور برگشت هرگز آن بیت سعید قبل نبود حتی اگر در بازی اخیر تیم یک پاس گل با ضربه سر به هم بازی خود داده باشد. حسن بیت سعید تاکنون 8 بار گلزنی کرده و تنها 1 پاس گل مهیا کرده است، البته بیت سعید 2بار  نیز با پنالتی هایی که برای خوزستانی ها به دست آورد آنها را در معرض پیروزی قرار داد.


ششم – جابر انصاری؛ 11 گل


هافبک استقلالی ها که در ابتدای لیگ پانزدهم به این تیم پیوسته بود به گواه خیلی از فوتبالی ها یکی از بهترین بازیکنان آبی پوشان نام گرفته است، انصاری که در هر دو بازی رفت و برگشت در دربی برای تیمش گلزنی کرده است تاکنون 7 بار هواداران استقلال را به شادی واداشته و برای این تیم گلزنی کرده و 4 بار نیز با پاس های خود بازیکنان دیگر را در معرض گلزنی قرارداده است.


ستاره های هفته


چند بازیکن را می توان ستاره های بی چون و چرای بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر دانست که با عملکرد خود باعث کسب یک پیروزی شیرین شدند.


در تیم تراکتورسازی، فرزاد حاتمی توانست در بازی اخیر این تیم 2 بار گلزنی کند و 1 پاس گل نیز ارسال کند.


سروش رفیعی، 2 پاس گل ارسال کرد و 1 بار نیز گلزنی کرد و بختیار رحمانی نیز با 1 گل و 1 پاس گل زمینه ساز پیروزی تبریزی ها شد.


در تیم فولاد خوزستان همانطور که عنوان شد ساسان انصاری در دربی اهواز هت تریک کرد و با گل های خود پیروزی را برای فولادی ها و اسکوچیچ به ارمغان آورد.


استقلال اهوازی ها نیز در بازی های این هفته خود یک بازیکن 2 گله داشتند و حمزه خضیراوی دوبار توانست دروازه فولادی ها را باز کند.


استقلال خوزستان نیز در دیدار خود در برابر راه آهن یک بازیکن دو گله داشت، رحیم زهیوی در این بازی درخشید و دو گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند.


توضیح جدول:


بازیکنان به ازای هر گل زده و یا پاس گل یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن آن(توسط هر بازیکنی) یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت کسب می کنند.


قسمت مربوط به پنالتی گل شده و یا پنالتی گل نشده که در جدول ارزیابی بازیکنان آمده است، به گرفتن پنالتی مربوط است نه به ثمر رساندن آن.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها