يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۱۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک میلیارد تومان؛
شایعاتی درباره مبلغ قرارداد جادوگر فوتبال با تیم بابلی منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، علی کریمی چند وقتی هست که به صورت رسمی به عنوان مشاور فنی مالک باشگاه خونه به خونه بابل فعالیت می کند و این در حالی است که او از مدت ها قبل بدون اینکه این موضوع رسانه ای شود به این سمت رسیده بود.

 

در این خصوص اما شنیده می شود کریمی با مبلغی هنگفت قبول کرده به عنوان مشاور فنی در این تیم لیگ دسته اولی فعالیت کند.

 

یک میلیارد تومان مبلغی است که گفته می شود کریمی دریافت کرده و این در حالی است که منابع نزدیک به این باشگاه بابلی این رقم را نه تائید و نه تکذیب کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها