يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۱۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
فیلم سینمایی «رسوایی۲»ساخته مسعود ده‌نمکی در نمایش دانشگاهی موفق ظاهر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با توجه به تقاضای گسترده دانشگاه ها برای اکران فیلم جدید مسعود ده نمکی تاکنون 100 دانشگاه در نوبت اکران قرار گرفتند. بنابر پیگیری خبرنگار سینمایی فارس بسیاری از مسئولین دانشگاه ها موافق اکران فیلم نیستند و در اکران فیلم «رسوایی»2 که به نقد آسیب های اجتماعی پرداخته کارشکنی می کنند.

ظهر امروز فیلم «رسوایی۲» در دانشگاه علامه طباطبایی به نمایش درآمدذ و بسیاری دانشجویان ایستاده فیلم را دنبال کرند.

بنابراین گزارش دانشگاه های شهرهای مشهد و شیراز نیز برای اکران فیلم اقدام کردند و نمایش های محدود فیلم در دانشگاه های این شهرها با اقبال نخبگان و دانشجویان مواجه شده است.

حوزه های علمیه از متقاضیان اکران فیلم «رسوایی۲»هستند و بعد از برگزاری امتحانات تعداد متقاضیان نمایش فیلم در دانشگاه ها افزایش خواهد داشت.

 در خلاصه داستان فیلم سینمایی «رسوایی۲» آمده است:

«تا خدا تکانتان نداده به خودتان تکانی بدهید.» این جمله‌ای است که حاج یوسف، پیرمرد زاهد وارسته خطاب به مردم ومسئولین شهری می‌گوید که گرفتار رذایل اخلاقی و اجتماعی شده‌اند. در پی هشدار حاج یوسف  شایعه نزول عن‌قریب بلا و عذاب الهی آرامش شهر را به هم می‌ریزد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها