يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شاید یکی دیگر از مهم‌ترین مقصران شکست اخیر باشد.
به گزارش پایگاه 598،  ایگور پانادیچ با اینکه در تمرینات، سعی می‌کند بیشترین میزان فعالیت را داشته باشد ولی تلاش‌هایش در ساختن یک گلر خوب از سوشا مکانی یا الکساندر لوبانف تا این لحظه بی‌نتیجه مانده و هرگز پرسپولیس در این فصل، طعم آرامش در سنگر خود را نچشید. نه سوشا آن بازیکن مطمئن بود و نه لوبانف، دیگر در مورد ایمان صادقی صحبت نکنیم، بهتر است!

اما دیروز دقایقی با پانادیچ که در تعطیلات به سر می‌برد، صحبت کردیم. او در ابتدا گفت: «بازی مهمی مقابل نفت داشتیم که متأسفانه شکست خوردیم و باید در دو بازی آینده، این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. فکر می‌کنم کارمان خیلی سخت شده باشد ولی چاره‌ای نیست و باید دو برابر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم تا به موفقیت و قهرمانی برسیم.»

او ادامه داد: «من برای هر حریفی احترام قائل هستم و نمی‌خواهم بگویم آنها چطور فوتبال بازی کردند اما پرسپولیس مستحق چنین شکستی نبود. به هر حال فوتبال همیشه می‌تواند شما را با نتایجی که در دل خود دارد، سورپرایز کند.»

از این مربی کروات پرسیدیم چه نظری در رابطه با عملکرد سوشا مکانی دارد که پاسخ داد: «سوشا یک دروازه‌بان خوب در حد تیم ملی است! و در تمرینات ما نیز خوب عمل می‌کند. با این حال نظرم در مورد عملکرد او را در رسانه‌ها مطرح نمی‌کنم.»

پانادیچ در نهایت گفت: «وقتی یک تیم مدام در حال حمله است، معمولاً در ضدحملات ممکن است گل بخورد. این شرایط برای همه تیم‌های مدعی نیز وجود دارد. تیم‌هایی که تاکتیک‌های تهاجمی دارند، با چنین مشکلاتی مواجه هستند. ما در تمام طول بازی روی دروازه نفت حمله کردیم اما آنها با اولین ضدحمله‌ای که داشتند به ما گل زدند که شاید به خاطر سرد بودن بدن گلرمان باشد. گل دوم هم مشخص بود که چطور رقم خورد.»


منبع: خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها