يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
رسانه های سوری با انتشار تصاویری از حضور دو مفتی اصلی گروههای ترویستی تکفیری در مناطق خوش آب و هوای کشور اروپایی "سوئیس" و خوشگذارنی آنها به همراه خانواده هایشان خبر داده اند.
به گزارش پایگاه 598، بنابر این گزارش، تصاویر منتشره به سفر یک ماهه عدنان العرعور مفتی اعظم گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد (صاحب فتوای معروف به چرخ گوشت انداختن و تناول کردن گوشت اقلیتهای دینی در سوریه!) و "یوسف القرضاوی" مفتی اعظم گروههای تکفیری القاعده و داعش (مصری الاصل - ساکن قطر صاحب فتاوای متعدد در کافر خواندن مسیحیان و سایر اقلیتهای دینی و تکفیری آنها) به کشور سوئیس و حصور آنها در کنار دریاچه زیبای "زوگ" این کشور می باشد. رسانه های سوری با انتشار این تصاویر به پیروان تفکر وهابیت و گروههای تکفیری هشدار داده اند که چشمان خود را گشوده و شکم بارگی و زندگی مرفه مفتیان خود را در کشورهای اروپایی مشاهده کنند و بدانند که با فتاوی چه کسانی در حال کشتن مردم سوریه و تخریب این کشور زیبا هستند.

خوشگذرانی مفتی‌های تکفیری در سوئیس+عکس

خوشگذرانی مفتی‌های تکفیری در سوئیس+عکس
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها