أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۳۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بعد از پایان مسابقه استقلال و سایپا در ورزشگاه تختی تهران، شایعات زیادی در مورد کم‌فروشی احتمالی میلاد میداودی در این مسابقه منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، بعد از پایان مسابقه استقلال و سایپا در ورزشگاه تختی تهران، شایعات زیادی در مورد کم‌فروشی احتمالی میلاد میداودی در این مسابقه منتشر شد. خیلی از رسانه‌‎ها این شایعات را منعکس کردند و مدعی شدند میلاد در برخی صحنه‌ها دل به کار نمی‌داده است.

میداودی که همیشه آشکارا از استقلالی بودنش حرف زده، در این مسابقه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و نتوانست برای تیمش موثر باشد.

ماجرای عکس جنجالی فوتبالیست معروف ایرانی
ماجرای عکس جنجالی فوتبالیست معروف ایرانی

نکته بسیار جالب در مورد میداودی این است که او پیش از این هم به خاطر یک رفتار عجیب در بازی با استقلال در کانون توجهات قرار گرفته بود. موضوع به بازی رفت استقلال و سایپا در لیگ چهاردهم مربوط می‌شود؛ مسابقه‌ای که روز 28مرداد93 برگزار شد و با پیروزی 3بر2 استقلال به پایان رسید.

در دقیقه74 آن بازی، کرار جاسم از راه دور به سمت دروازه سایپا شوت زد که توپ این بازیکن عراقی با فاصله کمی به بیرون رفت. هنگام پخش صحنه‌های آهسته مربوط به این موقعیت، مشخص شد میداودی که در آن لحظات پشت دروازه سایپا در حال گرم کردن بوده، درست مثل هواداران روی سکوها از هدر رفتن این فرصت گل افسوس خورده و دستش را روی سرش گذاشته است.

فیلم مربوط به این واکنش عجیب میلاد، آن روزها کلی سروصدا به پا کرد؛ به خصوص که میداودی پیش از آغاز مسابقه با تماشاگران استقلال «سلفی» هم گرفته بود. عکسی از صحنه جنجالی رقم خورده در بازی پارسال را می‌بینید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها