يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۶۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که عده کمی در اهواز نمی‌خواهند دراگان اسکوچیچ در فولاد فعالیت کند.
به گزارش پایگاه 598، امیرحسین فشنگچی در خصوص شعارهایی که شماری از هواداران فولاد بعد از برد مقابل استقلال اهواز علیه اسکوچیچ سر دادند گفت: به نظر من این شعارها همه‌گیر نبود و تعداد نفراتی که شعار می‌دادند خیلی کم بود. آنهایی که شعار می‌دادند از جایی ساپورت شدند، این درحالی است که دراگان در این دو سال عملکرد بدی در فوتبال ایران نداشته است.

وی ادامه داد: اسکوچیچ در ملوان نتایج خوبی گرفت و در فولاد هم با اینکه در نیم فصل اول شرایط بدی داشتیم، اما در نیم فصل دوم از لحاظ امتیازگیری جزو دو تیم برتر لیگ برتر هستیم. متأسفانه بعضی‌ها در اهواز دوست ندارد که اسکوچیچ در فولاد خوزستان بماند، این درحالی است که به عقیده ما خیلی‌ها درمورد او اشتباه می‌کنند. اسکوچیچ از نظر فنی و اخلاقی واقعا جزو مربیان خوب لیگ برتر است. نمی‌دانم چرا آن عده کم، چنین برخوردی داشتند.

فشنگچی درمورد اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، عنوان کرد: بعد از نتایجی که در هفته گذشته رخ داد، واقعا پیش‌بینی سخت و همه چیز پیچیده شده است. من شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از استقلال می‌دانم، ولی این را هم باید در نظر گرفت که استقلال خوزستان به هیچ عنوان تحت فشار نیست و می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها