يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۷۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
مصدومیتم خوب شده و بازی می کنم
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد اشخاص در فوتبال ایران تاثیرگذار نیستند و مدیریت آنها نحوه کارشان را نشان می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازورزش سه،  آندرانیک تیموریان در پایان انتخابات فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مهدی تاج می گوید: فکر نمی کنم برای ریاست فوتبال اشخاص چندان اهمیتی داشته باشند. البته اینکه مهدی تاج انتخاب شد به خاطر سوابق مدیریتی اش و اینکه سال ها در فوتبال بوده، انتخاب خوبی بود. تاج یک انسان فوتبالی است و امیدوارم بتواند به فوتبال و به خصوص تیم ملی کمک کند.


هفته آخر بازی می کنم


وی درباره مصدومیتش عنوان می کند: مصدومیت من یک آسیب دیدگی کوچک بود که خوشبختانه برطرف شده است. تمرینات آماده سازی ام را دنبال می کنم و اکنون در تمرینات سایپا حضور دارم. فکر می کنم در بازی هفته آخر بتوانم تیم سایپا را همراهی کنم.


نباید کار به اما و اگر بکشد


کاپیتان تیم ملی با اشاره به امکانات مورد نیاز تیم ملی فوتبال بیان می کند: ما خیلی چیزهای عادی می خواهیم. زمین مناسب، امکانات مناسب و حقوق کادرفنی و پزشکی و بازیکنان مسائلی است که تیم ملی را به اوج آمادگی می رساند. اینها باعث می شود سرنوشت تیم ملی برای صعود به جام جهانی به اما و اگر نکشد. ما باید مثل کره جنوبی و ژاپن باشیم که هر 4 سال برای صعود به جام جهانی دغدغه ای نداشته باشیم. امیدوارم مسئولان ریزبینانه تر نگاه کنند. همه اعضای تیم ملی در خدمت تیم کشورشان هستند تا بتوانند ایران و ایرانی را خوشحال کنند.


شرایط تیم ملی بحرانی است


آندو در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار می کند: شرایط تیم ملی بسیار بحرانی است. ما از کره و ژاپن عقب تر هستیم. آنها بازی های تدارکاتی و اردوهای خود را آغاز کرده اند. جام جهانی برای این دو کشور و سایر کشورها از حالا شروع شده است. من دوست دارم ایران هم چنین شرایطی داشته باشد.


تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم


تیموریان با اشاره به تصمیمش برای فصل آینده می گوید: فعلا هیچ تصمیمی برای آینده نگرفتم. زیاد خوشایند نیست که از حالا بخواهم درباره فصل بعد حرف بزنم. اعتقاد شخصی ام این است که باید درباره هرچیزی به موقع صحبت کنیم.


نظری درباره پیراهن تیم ملی ندارم


وی در پایان درباره کیفیت نامطلوب البسه تیم ملی فوتبال می افزاید: من نظر خاصی در این باره ندارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها