أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۷۸۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بختیاری زاده:
سرمربی استقلال اهواز گفت: با ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه و انتقال دیدار با سایپا به ورزشگاه غدیر، همه جوره سر تیمم را بریدند.
سیاوش بختیاری زاده درباره این که چه دلیلی برای برگزاری بازی بدون تماشاگر استقلال اهواز و سایپا،  در ورزشگاه غدیر وجود دارد، بیان کرد: آن فردی که قبل از بازی استقلال اهواز و پرسپولیس، 60 درصد جایگاه ورزشگاه تختی را به تماشاگران حریف داد، باید پاسخگوی این مسئله باشد. فوتبال برای هیجان هواداران و رضایت آن ها برگزار می شود و بدون حضور آن ها در ورزشگاه هیچ جذابیتی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: ورزشگاه تختی یکی از نخستین استادیوم های ایران است که نزدیک به پنجاه سال از حساس ترین بازی ها میزبانی می کند. در بازی هایی مهم تر و پرتماشاگر تر از دیدار پرسپولیس چنین اتفاقاتی در ورزشگاه تختی نیفتاده بود.

به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: با ممنوع کردن حضور تماشاگران در ورزشگاه و انتقال دیدار با سایپا به ورزشگاه غدیر، همه جوره تیم مظلوم استقلال اهواز را از حق میزبانی خود محروم کردند و سر تیمم را بریدند. با این حال تیم جوانم با تمام وجود مقابل حریف حاضر می شود و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب، دست پر از زمین خارج شویم.

بختیاری زاده درباره انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: تاج سال ها در عرصه مدیریت فوتبال کشور زحمت کشیده و علاقه فراوانی به نوآوری در این ورزش دارد. به طور حتم وی با استفاده از مشاورانی صاحب اندیشه روز به روز فوتبال کشورمان را در مسیر توسعه قرار می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان ضمن اشاره به فرهنگ سازی در عرصه فوتبال کشور، اظهار کرد: ما تاریخی 10 هزار ساله داریم و باید در همه ابعاد الگو باشیم. امیدوارم در زمان ریاست جدید فدراسیون فوتبال به گونه ای فرهنگ سازی در این رشته صورت بگیرد که زمانی که تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس به شهرستان می روند و به حق خود قانع باشند و بیشتر از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه  را از میزبان مطالبه نکنند. اگر این موضوع نهادینه شود، شک نکنید از این پس یک قطره خون هم از بینی هواداران حاضر در ورزشگاه خارج نمی شود و آن ها در سلامت کامل بازی تیم محبوب خود را تماشا می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها