أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۷۸۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نیروهای مقاومت و مدافع حرم برای بازپس‌گیری شهرک «خان طومان» در حومه شهرک «حمیره» در جنوب شرق حلب مستقر شده‌اند، اما به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا عملیات آزادی سازی هنوز آغاز نشده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جدیدترین خبرها از حومه جنوبی استان حلب حاکیست که تعداد زیادی از نیروهای مقاومت از جمله تیپ فاطمیون، رزمندگان مقاومت حزب الله و عراق و نیروهای مدافع حرم در حومه شهرک حمیره واقع در جنوب شرق خان طومان مستقر شده اند و خود را برای عملیات بازپس گیری شهرک خان طومان واقع در جنوب حلب آماده می کنند.

یک منبع میدانی در حلب به فارس گفته که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا عملیات آزادی سازی شهرک خان طومان هنوز آغاز نشده است.

این منبع افزود: در مقابل، عناصر عناصر تروریستی نیز با بیش از 8 هزار نیرو در منطقه حضور دارند و از طریق مرز ترکیه و استان ادلب تجهیزات پیشرفته در اختیار آنان قرار می گیرد.

این منبع میدانی همه حامیان جبهه مقاومت را به حفظ آرامش دعوت کرد و گفت: دشمنان محور مقاومت در تلاش هستند با جنگ رسانه ای به اهداف خود برسند و همه باید در شرایط فعلی هوشیار باشند.

وی افزود: نیروهای مقاومت عزم خود را برای بازپس گیری شهرک خان طومان و آزادسازی مناطق دیگر در حومه جنوب استان حلب جزم کرده اند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای سوری از عصر امروز عملیاتی را برای پاکسازی شهرک «معراته» منطقه «ابوریل» و ارتفاع «المسطاوی» آغاز کرده اند.

وی با بیان این که جنگنده های روسی و سوری به شدت مواضع تروریست ها را در شهرک «معراته» منطقه «ابوریل» و ارتفاع «المسطاوی» هدف قرار می دهند، گفت: ساعتی قبل تروریست ها مجبور شده اند مناطق ذکر شده را تخلیه و فرار کنند.

این منبع میدانی تصریح کرد: درگیری ها در حومه این مناطق همچنان ادامه دارد و نیروهای مقاومت در تلاش هستند مواضع خود در این مناطق تثبیت کنند.

منبع میدانی افزود: قبل از عقب نشینی عناصر تروریستی احرارالشام در منطقه ابوریل، نیروهای ویژه ایرانی و حزب الله دهها تن از تروریست ها را در کمینی شکار کردند و بیش از 30 تن از آنان را کشته یا زخمی کردند. وی گفت: تروریست ها با ترک اجساد نیروهای خود به سرعت از منطقه متواری شدند.

به گزارش فارس، بمباران مواضع تروریست ها توسط جنگنده ها روسی به شدت در شهرک های «خان طومان، الزربة و العیس» ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها