أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۷۸۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، مشهد بزرگترین شهر زیارتی ایران است که سالانه زائران زیادی برای زیارت حرم امام رضا به این شهر مقدس سفر می کنند، و مدت زیادی طول کشید تا مشهد طی تاریخ به شهر امروزی که امکانات شهری و اقامتی زیادی دارد، تبدیل شود.

جاذبه و شکوه اصلی شهر زیارتی مشهد حرم مطهر امام رضا است و بسیاری از زائرین دوست دارند در جایی اقامت داشته باشند که مشرف به حرم امام رضا باشد. در این مقاله از چوپانان به معرفی هتل قصر طلایی مشهد با چشم انداز وسیع به صحن حرم مطهر می پردازیم.

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با اینکه تازه‌ساز است و کمتر از ده سال از عمرش می‌گذرد ولی خیلی زود تبدیل به یکی از پررونق‌ترین و محبوب‌ترین هتل های مشهد شد. این هتل بیست طبقه، دید وسیعی به صحن حرم دارد و از بالاترین طبقات کل شهر مشهد زیر پای شماست.

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

هرجور اتاقی که بخواهید در هتل قصر طلایی یافت می‌کنید. از اتاق‌های دنج و کوچک تا سوئیت‌ها و آپارتمان‌های بزرگ. رستوران‌هایش غذاهای محلی و ایرانی، دریایی و بین‌المللی سرو می‌کنند و امکانات رفاهی مثل مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن های زیبایی، کتابخانه و … باعث شده مسافر در این هتل از هر نظر احساس بی‌نیازی کند.

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی به دلیل موقعیت جغرافیایی، امکانات وسیع و وجود سالن‌های مجهز برای سمینار و همایش با پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی بهترین انتخاب برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های کشوری و بین المللی است.

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

فاصله هتل تا حرم مطهر پیاده ده دقیقه و با ماشین پنج دقیقه است و کمتر از بیست دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و ایستگاه مرکزی راه آهن مشهد می‌رسید. مکان‌های توریستی مشهد از جمله بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و سایر مراکز خرید مورد علاقه زائران با فاصله کمی از هتل قابل دسترسی هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها