أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۸۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
پوریا پورسرخ تازه ترین پست اینستاگرام خود را به دعا برای غیورمردان مدافع حرم اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598، پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلوزیون ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد و از هموطنان خواست تا برای سلامتی غیور مردان مدافع حرم دعا کنند. 

 درخواست پورسرخ از مردم برای مدافعان حرم +عکس
 
او نوشت: شیربچه های ایرانی مدافع حرم، امشب بیشتر از هر شب دیگری به دعای ما احتیاج دارند...التماس می کنم با هر مسلک و عقیده همین الان دعا کنیم در بیان از محاصره خان طومان...درود به شرف و غیرتتون و خدا پشت و پناهتون...به امید روزهای خوب.


منبع: فردا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
با هر مسلک و عقیده ای که هستیم حضرت زینب برای ما حکم ناموس داره .
ایران حکم خانه ما - حضرت علی نامی مقدس و سرلوحه زندگی ما ...امام حسین شرف و هویت ما - فرقی نداره کی هستیم فقط مهم اینه که با شرف و با غیرت باشیم اگر نمی تونیم دفاع کنیم دعا کنیم .همه غیور مردان و دلاوران با شرف را دعا کنیم و از خدا بخواهیم به آنها توان ایستادگی بدهد و هر کجا و هر زمان محافظشان باشد .
خدا یار و نگهدارتان باشد غیور مردان ایرانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها