يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۹۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حضور یک فوتبالیست از تیم مطرح پایتخت در میان دستگیر شدگان مهمانی معروف سعادت‌آباد توسط خبرگزاری قوه قضاییه تکذیب شد.
به گزارش پایگاه 598، یک منبع آگاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر حضور یک فوتبالیست در میان دستگیر شدگان مهمانی معروف سعادت‌آباد اظهار داشت: اخیرا اخباری مبنی بر دستگیری 7 بازیگر سرشناس سینما در یک مهمانی شبانه منتشر شده است که همین مورد گمانه‌زنی‌هایی در مورد نام افراد به همراه داشته است.

 

این منبع آگاه با اشاره به اینکه عده معدودی از اهالی رسانه و کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی اقدام به گمانه‌زنی در مورد نام و یا اسم مخفف افراد می‌کنند، گفت: اینکه گفته می‌شود یک فوتبالیست در میان دستگیر شدگان مهمانی سعادت‌آباد تهران حضور دارد، کذب محض است و هیچ فوتبالیستی در این رابطه در آن مهمانی دستگیر نشده است.

 

وی در پایان تأکید کرد: کاربران در فضای مجازی از هرگونه گمانه‌زنی در مورد افراد حاضر در میان دستگیرشدگان جدا خودداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها