أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۹۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
دروازه‌بان تیم استقلال و مربی سابق این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی در حالی برگزار شد که در همین ابتدای مسابقه سیدمهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد.  سرمربی کنونی تراکتورسازی که در کنار خط ایستاده بود وقتی به داور مسابقه اعتراض کرد با واکنش رحمتی روبرو شد که کاپیتان تیم استقلال در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید با صدای بلند خطاب به قلعه‌نویی گفت برو سر جایت بنشین.  حسین زرگر داور مسابقه نیز بعد از این اتفاق به رحمتی کارت زرد نشان داد.

* بعد از اتقافات به وجود آمده در ورزشگاه تماشاگران استقلال علیه قلعه‌نویی شعار دادند که سرمربی تراکتورسازی در این لحظه تنها سرش را تکان داد.

* فرهاد مجیدی که از ورود به استادیوم با تشویق تماشاگران روبرو شد و در نهایت به آنها دست تکان داد.

* امین حاج محمدی بعد از به ثمر رساندن گل استقلال به سمت نیمکت‌نشینان تیمش رفت و با نشان دادن نوشته زیر پیراهن خوشحالی‌اش را با آنها تقسیم کرد.

 

* علی نظری جویباری معاون سابق تیم استقلال با عصا در ورزشگاه حاضر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برایش رخ داده، گفت: جوانی کردیم و مقداری والیبال بازی کردم که تاندون پایم پاره شد قرار است فردا به بیمارستان بروم و پایم را عمل کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها