أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۹۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بعد از افشای خبر دریافت حقوق‌های بالای ۴۰ میلیون تومان توسط مدیران ارشد بیمه مرکزی و دستور وزیر اقتصاد برای رسیدگی ویژه به این موضوع، مدیران این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان امروز به حساب دولت برگرداندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، اطلاعات حاصله از وزارت اقتصاد و شرکت بیمه مرکزی حکایت از آن دارد که کمیته ویژه بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی براساس دستور موکد علی طیب‌نیا در شرکت بیمه مرکزی مستقر و در حال بررسی حقوق‌ و مزایای پرداختی به مدیران ارشد این شرکت هستند.

براساس این اطلاعات رئیس کل بیمه مرکزی در اقدامی فوری دستور عودت دریافتی ویژه اسفندماه هیئت عامل که مورد مناقشه می‌باشد، تا تعیین تکلیف موضوع را صادر کرده است. همچنین شنیده شده محمد امین و سایر اعضای هیئت عامل امروز حدود 200 میلیون تومان که دریافتی ویژه اسفندماه بوده، را به حساب دولت برگردانده‌اند.

وزیر اقتصاد همچنین دستور داده تا 48 ساعت آینده ابعاد مختلف موضوع روشن و اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته در رسانه‌ها فیش حقوقی اعضای هیئت‌های عامل بیمه مرکزی منتشر شد که حکایت از دریافت حقوق‌های بالای 40 میلیون تا 87 میلیون تومان توسط این افراد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
وزیر نفت دستور بدهد که حقوق و مزایای مدیران وزارت و شرکتهای تابعه بررسی وبه مردم اطلاع رسانی کند
پاسخ
محمودشریفی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
به غیر از فیش حقوق به حساب های بانکی که حقوق به آنها واریز می گردد نیز بازرسی شود
پاسخ
رفیعی بلداجی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
سلام چرا مدیر بیمه مرکزی به مشاورش که سواد بیمه ای ندارد ا محل صندوق تامین بدنی 100 میلیون تومان وام با بهره 4 درصد داده چرا ؟ چه ربطی داره آخه صندوق متعلق به بیت الماله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها