أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۰۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان تیم برتر هفته و برانکو به عنوان سرمربی هفته انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه 598، هفته بیست و نهم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 8 دیدار همزمان و بازگشت دوباره استقلال خوزستان به صدر جدول به پایان رسید. در این هفته از رقابت‌ها نیز 25 گل وارد دروازه‌ها شد تا رکورد پرگل‌ترین هفته رقابت‌ها به همراه هفته بیست و هشتم که همین تعداد گل به ثمر رسیده بود، شکسته شود. نکته جالب اینکه با توجه به برگزاری هفته‌های پایانی رقابت‌ها و اینکه این تفکر وجود دارد تیم‌ها محتاط‌تر بازی می‌‌کنند اما این اتفاق در هفته‌های پایانی لیگ ایران رخ نداده و تیم‌ها احتیاط را کنار گذاشته و اتفاقا بی‌محابا و هجومی‌تر بازی می‌‌کنند.

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته بیست و نهم:

نتایج هفته بیست و نهم در یک نگاه:


استقلال 2 - تراکتورسازی 3

پدیده صفر - استقلال خوزستان یک

نفت تهران 2 - فولاد یک

استقلال اهواز یک - سایپا 2

ملوان یک - صبای قم یک

راه‌آهن یک - سپاهان صفر

ذوب‌آهن 3 - سیاه جامگان یک

گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 4

 

تعداد گل‌های هفته: 25 گل

میانگین گل در هر دیدار: 3،12 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 6 گل

کم‌گل‌ترین دیدار: 2 دیدار با یک گل

 **بهترین تیم‌ هفته: تراکتورسازی
در هفته بیست و نهم رقابت‌ها تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد بازی هفته را در تهران و مقابل چشمان 90 هزار تماشاگر به سود خود پایان دهد تا به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شود. شاگردان قلعه‌نویی با این برد به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدند.

در این هفته استقلال خوزستان نیز در مشهد و پرسپولیس در تبریز موفق شدند حریفان خود را شکست دهند تا این دو تیم نیز به عنوان تیم‌های شایسته هفته انتخاب شوند.

 **بهترین بازیکن هفته: حسن بیت‌سعید
در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس، رجب‌زاده در ترکیب ذوب‌آهن و سروش رفیعی در ترکیب تراکتورسازی از بازیکنان شایسته هفته بودند اما کار بزرگ هفته را حسن بیت سعید انجام داد که با گل 3 امتیازی خود همچنان امیدهای استقلال خوزستان برای قهرمانی را زنده نگه داشت.

استقلال خوزستان در مشهد با گل بیت‌سعید همچنان صدرنشین و امیدوار به قهرمانی باقی ماند.

 **بهترین سرمربی هفته: برانکو
در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس موفق شد در تبریز حریف آبی‌پوشش را 4 تایی کند تا سرمربی این تیم به حق به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

در هفته بیست و نهم البته عبدالله ویسی و امیر قلعه‌نویی نیز از مربیان شایسته هفته برای کسب عنوان بهترین مربی هفته بودند.

 **مسابقه هفته: استقلال - تراکتورسازی
یک بازی سراسر هجومی از جانب دو تیم با حاشیه‌های فراوان و البته با حضور تماشاگران پرشمار موجب آن می‌شود تا دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی به عنوان بازی هفته انتخاب شود.

 **بهترین گلزنان در پایان هفته بیست و نهم:

16 گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)

11 گل: محمد ابراهیمی(گسترش فولاد)

9 گل: امید ابراهیمی (استقلال) - حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - مهرداد محمدی(راه‌آهن)

8 گل: - ساسان انصاری(فولاد)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها