يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
درپی انتشار خبری در خبرگزاری ایلنا مبنی بر " حمایت مراجع تقلید و علما از برجام و توافق هسته ای " از زبان آیت الله اعرافی، از دفتر آیه الله اعرافی کسب اطلاع شد که مصاحبه نقل شده از ایشان در یکی از سایت ها ناقص و نارسا بوده و در دست پیگیری است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، درپی انتشار خبری در خبرگزاری ایلنا مبنی بر "حمایت مراجع تقلید و علما از برجام و توافق هسته ای" از زبان آیت الله اعرافی، از دفتر آیه الله اعرافی کسب اطلاع شد که مصاحبه نقل شده از ایشان در یکی از سایت ها ناقص و نارسا بوده و در دست پیگیری است.

در اطلاعیه دفتر آیت الله اعرافی آمده است: "مواضع ایشان در خصوص موضوعات سیاسی روشن است ، ایشان بر گفتمان تمدنی انقلاب اسلامی و ادبیات مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و نظام اسلامی و پیروی از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و ضرورت رعایت جدی توصیه های اکید رهبری در قصه برجام و عدم انفعال تاکید دارند.

 ضرورت مواضع روشن مسوولان در برابر نقض عهدهای آمریکا و توجه به توصیه های گوناگون رهبری معظم  و اطاعت بدون زاویه در همه مسائل مورد تاکید ایشان است، و پشتوانه کشور را رعایت ارزشهای اسلامی و مقاومت فرهنگی و اقتصادی و شجاعت در همه عرصه ها می دانند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها