أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
پورموسوي اميدوار است باز هم اتحاد خوزستان تشكيل شود تا اين تيم بتواند قهرمان شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، سيد سيروس پورموسوي در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازي با پديده گفت: پديده تيم خيلي خوبي است و خوب بازي كرد، خوشحاليم آنها با تمام توان به ميدان آمدند كه هر شائبه اي از بين برود. ما نيز به سه امتياز نياز داشتيم و بچه هاي ما با اين پيروزي نشان دادندكه شخصيت برد و قهرماني را دارند.


 مربي تيم استقلال خوزستان همچنين انگيزه شان از شروع مسابقات گفت: ما ابتدا براي تك رقمي شدن اماده شديم و مي خواستيم بهتر از دو سال قبل عمل كنيم اما هرچه بيشتر مي گذشت فهميديم كه توانايي بالانشيني و حتي قهرماني را داريم.


وي درباره بازي با ذوب آهن گفت: ذوب آهن تيم بسيار خوبي است و در اسيا، جام حذفي و ليگ برتر نتيجه مناسب گرفته است، اما ما سراسر انگيزه ايم تا با برد قهرمان شويم. تمام تمركزمان روي بازي خودمان است و نمي خواهيم به بازي هاي ديگر فكر كنيم. ما اگر اين بازي را بتوانيم ببريم به اميد خدا قهرمان مي شويم.


پورموسوي در انتها نيز از خوزستاني ها برا بازي انتهايي دعوت كرد و گفت: در چند بازي اخير هواداران فولاد، استقلال اهواز همراه با هواداران تيممان متحد شده اند تا قهرمان شويم. اتحاد خوزستان براي قهرماني استقلال خوزستان قطعا جواب خواهد داد و ما مي خواهيم جام در اهواز بماند. اميدوارم تمام خوزستاني ها براي ين ديدار مهم و فينال به ورزشگاه بيايند و جوانان خودشان را حمايت كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها