أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
کریم باقری که محبوب‌ترین چهره تیم پرسپولیس در سفر به تبریز بود، معتقد است که سرخ‌ها می‌بایستی در دیدار پایانی‌شان در لیگ به پیروزی آنهم با تفاضل گل لازم فکر کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، وی که آخرین سرود قهرمانی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی خوانده ذوق و شوق زیادی دارد و امیدوار است که تیمش یک‌بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

اظهارات باقری را در ادامه می خوانید:

 

* بازی با گسترش را چطور دیدید؟‌

- به نظر من بازی خیلی خوبی بود. پرسپولیس خوب بازی کرد و حقش بود که ببرد. در آن طرف تیم گسترش هم خوب کار کرد و حریف سختکوشی برابر تیم‌ ما بود.

 

* پس معتقدید که حریف‌تان خوب بازی کرد؟‌

- اگر از من می‌پرسید، باید به شما بگویم که گسترش خوب بازی کرد و حتی توانست دو گل به ما بزند. کلا بازی خوبی بود و پرسپولیس بازی سختی را پشت سر گذاشت.

 

* می‌گویند که بعضی‌ها جوانمردانه بازی نکردند!

- ما کار خودمان را می‌کنیم و خدا را شکر که همه می‌بینند پرسپولیس چه بازی‌هایی انجام می‌دهد و چطور سه امتیاز را می‌گیرد. من به سهم خودم امیدوارم که هفته آخر بازی‌های لیگ هم جوانمردانه و سلامت به پایان برسد تا لیگ خوبی را پشت سر گذاشته باشیم.

 

* پرسپولیس که واقعا لیگ خوبی داشت.

- به نظر من پرسپولیس توانست در بازی‌های این فصل چهره خوبی داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید پرسپولیس فصل را به خوبی شروع نکرد و به همین دلیل حرف و حدیث‌های فراوانی به‌وجود آمد. هر چند که بعضی‌ها هم انتقاد کردند ولی هواداران بامعرفت پرسپولیس در تمام این مدت از تیم‌شان حمایت کردند و دیدید که چطور پرسپولیس جان گرفت و حالا مدعی قهرمانی شده. من امیدوارم که پرسپولیس قهرمان شود و بتواند جواب محبت‌های مردم و هوادارانش را بدهد. ما در بازی آخر و در گام آخر هم به حمایت هواداران پرسپولیس احتیاج داریم و امیدواریم که بتوانیم در آزادی سرود قهرمانی بخوانیم.

 

* برای بازی با راه‌آهن برنامه‌ای دارید؟

- برنامه ما مشخص است... ما باید برویم تا ان‌شاء‌الله با تفاضل گل خوب راه‌آهن را شکست بدهیم. ما در این بازی باید با گل‌های زیاد راه‌آهن را شکست دهیم تا به مشکل نخوریم.

 

* پس مطمئن هستید که راه‌آهن را می‌برید.

- ما باید راه‌آهن را ببریم و در این شکی نیست.

 

* وضعیت تیم‌تان چطور است؟‌

- خدا را شکر که وضعیت پرسپولیس خوب است و بچه‌ها به دنبال این هستند تا با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند. در طول این هفته ما روی نقاط ضعف و قوت تیم‌مان کار می‌کنیم تا ان‌شاء‌الله با بهترین شرایط جلوی راه‌آهن حاضر شویم.

 

* حتما می‌دانید که راه‌آهن هم احتیاج به امتیاز دارد.

- این شرایط برای خیلی از تیم‌ها وجود دارد... ما کار خودمان را می‌کنیم.

 

* بازی استقلال صنعتی در مقابل ذوب‌آهن هم بسیار حساس شده.

- یکسری حرف‌ها به‌خاطر حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت ذوب‌آهن به وجود می‌آید ولی من فکر می‌کنم که همه تیم‌ها به‌خاطر آبرو و حیثیت خودشان بازی می‌کنند و بهترین حالتش هم همین است.

 

* بازی تیم علی دایی در مقابل استقلال هم به همان اندازه‌ای که قبلا صحبتش را کردیم حساس شده.

- گفتم که... اکثر بازی‌های لیگ حساس شده. از یک طرف جنگ در بین تیم‌های بالای جدول به اوج رسیده و از طرف دیگر هم چند تیم در پایین جدول برای نیفتادن می‌جنگند. اینکه صبا و علی دایی در مقابل استقلال با قدرت بازی می‌کنند، کار درستی است و هر کسی باید مسیر خودش را برود. من امیدوارم که بازی‌ها به بهترین نحو و جوانمردانه برگزار شود و پرسپولیس هم با یک برد خوب بتواند به راحتی و بدون داستان قهرمان شود.

 

* می‌گویند علی کریمی مهمان ویژه بازی آخر پرسپولیس است.

- علی کریمی یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است و همیشه از تیم خودش حمایت کرده است. کریمی همیشه به موقع وارد شده و از پرسپولیس حمایت کرده. اگر شرایط مهیا باشد و علی کریمی صلاح بداند به استادیوم می‌آید. او چندی پیش در تمرین پرسپولیس هم حاضر شد و کلی به تیم روحیه داد. این روزها همه پرسپولیسی‌ها دل‌شان با تیم است و امیدوارم که با قهرمانی همه پرسپولیسی‌ها شاد شوند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها