يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۴۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
"مجتهد"٬ فعال مشهور سیاسی عربستانی و افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود در آخرین توییت خود از معتاد بودن "محمد بن نایف" ولیعهد و وزیر کشور عربستان به مواد مخدر پرده برداشت .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، مجتهد در مجموعه ای از توییت های جدید خود در شبکه توییتر از برخی از واقعیت های مربوط به قاچاق مواد مخدر و رواج آن در عربستان و نقش افراد با نفوذ خاندان حاکم بر این کشور در این کار پرده برداشت.

مجتهد افزود : سوداگران مرگ اصلی در عربستان ٬ افراد با نفوذی از آل سعود هستند که از مصونیت خود در جهت وارد کردن و توزیع مواد مخدر به عنوان یک تجارت تضمین شده با درآمد سرشار ٬ سوء استفاده می کنند.

وی در ادامه نوشت : موارد اعلام شده از کشف و ضبط مواد مخدر در واقع 10 درصد از مجموع مواد مخدری را تشکیل می دهد که به دلیل مصونیت افراد یاد شده و بهره مند بودن از حمایت های قوه قضائیه و رسانه های گروهی ٬ وارد کشور می شود و توزیع می گردد.

به گفته مجتهد ٬ آمار محرمانه مربوط به وجود مواد مخدر در مدرسه ها ٬ دانشگاه ها ٬ ارتش ٬ گارد ملی ٬ وزارت کشور ٬ شهرها و روستاها ٬ نشان دهنده آینده تاریک از عربستان است.

وی تاکید کرد: نهادهای امنیتی به طور کلی و واحد مبارزه با مواد مخدر به طور خاص با مشکل حضور افرادی مواجه است که از پست های خود سوءاستفاده کرده و به جای مبارزه با مواد مخدر٬ اقدام به قاچاق آن می کنند.

مجتهد افزود : افراد شرافتمند در میان کارکنان اداره گمرک و نیروهای مرزی و واحد مبارزه با مواد مخدر و نهادهای امنیتی که مانعی بر سر راه افراد با نفوذ جهت قاچاق مواد مخدر محسوب می شوند ٬ در معرض توبیخ و جریمه و کنار گذاشته شدن از کار قرار دارند.

مجتهد در ادامه با اشاره به نامه سرگرد ترکی الرشیدی افسر بازنشسته واحد مبارزه با مواد مخدر در خصوص وجود مافیای مواد مخدر در عربستان و ارتباط آن با محمد بن نایف ولیعهد عربستان گفت : منظور سرگرد ترکی از مافیا ٬ گروهی از افراد صاحب نفوذ در رده های بالای وزارت کشور است که در راس آنها سه نفر بسیار نزدیک به محمد بن نایف قرار دارند.

وی توضیح داد: اولین نفر بازوی راست بن نایف قبل از بازنشستگی بود و دومین نفر شخصیت بلندپایه ای در اداره امنیت عمومی کشور است و سومین نفر یکی از مسئولان بلندپایه واحد مبارزه با مواد مخدر بود که به نهاد مهم دیگری انتقال یافته است.

مجتهد تاکید کرد: محمد بن نایف نه تنها در جریان فعالیت افراد یاد شده قرار دارد بلکه از نفوذ آنها برای ایجاد هماهنگی در زمینه قاچاق مواد مخدر و توزیع آن بهره می برد و خود شخصا مواد مخدر استعمال می کند و چه بسا موضوع را دنبال می کند تا بدین ترتیب سهم خود را تضمین کند و به اهداف خویش تحقق ببخشد زیرا او شخصا انواع گوناگونی از مواد مخدر را استعمال می کند.

این فعال سیاسی عربستانی در پایان نوشت : حمایت بن نایف از سران سوداگران مرگ در عربستان عجیب نیست زیرا خود او نیز به چند نوع مواد مخدر اعتیاد دارد و ما جزئیات استفاده از این نوع مواد مخدر توسط او را نیز می دانیم ؛ او حتی دو بار زمان زنده بودن پدرش در یکی از درمانگاه های خصوصی در اروپا برای ترک کردن اعتیاد خود بستری شد و پس از هر برا ترک کردن٬ بار دیگر استعمال مواد مخدر را از سر گرفت و بعید نیست او به زودی نیز نیاز به بستری شدن پیدا کند .

تاکنون ماهیت واقعی مجتهد مشخص نشده، اما اکثر پیش بینی ها حول محور دو شخصیت اصلی مخالف آل سعودی در لندن یعنی سعد الفقیه و یکی دیگر از شاهزادگان عربستانی متمرکز شده است.

افشاگری های وی در اینترنت، آل سعود را در تنگنا قرار داده است.

حساب کاربری مجتهد در توییتر برای اولین بار در 21 ژوئیه 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون بیش از یک میلیون و 800هزار نفر که اکثرشان عربستانی هستند، صفحه وی را دنبال می کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها