أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۵۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید به زودی و پس از پیروزی نهایی در مبارزات درون حزبی، به اراضی اشغالی سفر می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دونالد ترامپ خبرها درباره سفر قریب الوقوعش به اراضی اشغالی را تایید کرد.

چند روز قبل بود که رسانه‌ها خبر دادند نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است تا چند ماه آینده به اراضی اشغالی سفر و با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کند.

حالا خود دونالد ترامپ خبر سفرش به اراضی اشغالی را تایید کرد. او در مصاحبه با «اسرائیل حیوم» گفت: «بله من به زودی به اسرائیل خواهم رفت».

نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا البته تاکید کرد که سفرش به اراضی اشغالی پس از پایان مبارزات درون حزبی و تعیین او به عنوان نامزد جمهوریخواهان در انتخابات 2016 خواهد بود.

ترامپ افزود: «می‌خواهم به شما بگویم که حمایت من از اسرائیل قوی و زیاد است و من همیشه ملت اسرائیل را دوست داشته‌ام و من دوستان زیادی در اسرائیل دارم».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها