يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده سربازان دولتي يمن در جنوب شرقي اين كشور از يك حمله انتحاري جان سالم به در برد اما چهار محافظ وي كشته شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، فرمانده نيروهاي دولتي يمن در استان حضرموت از يك حمله انتحاري جان سالم به در برد.

يك بمب گذار انتحاري كاروان ژنرال «عبدالرحمن الحليلي» را هدف قرار داد كه در جريان آن ۴ محافظ اين ژنرال كشته شدند، اما شخص وي از حمله جان سالم به در برد.

نيروهاي تحت فرماندهي اين ژنرال يمني در اين منطقه با تروريست‌هاي القاعده در حال جنگ هستند.

عناصر تروريستي ماه گذشته از شهر مكلا مركز استان حضرموت و شهرهاي ساحلي همجوار آن بيرون رانده شدند. القاعده يك سال اين شهر را در اختيار داشت.

با اين حال تروريست‌ها همچنان بر چند شهر در دره‌اي موسوم به وادي حضرالموت كه حمله روز چهارشنبه در آن روي داد، تسلط دارند.

مقابله با عناصر القاعده در يمن در حالي روي مي‌دهد كه مذاكرات صلح بين هيات‌هاي دولتي و مردمي اين كشور با هدف پايان دادن به درگيري‌هاي يمني جريان دارد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها