أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک سرباز ارتش روسیه که 2 روز پیش در حمله تروریست‌های سوری در شهر حمص مجروح شده بود، در اثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالی که بنا بوده گروه‌های معارض مسلح سوری، در روزهای آتش‌بس، سلاح را کنار بگذارند اما درگیری‌ها در بسیاری از مناطق سوریه، فروکش نکرده است.

بر اساس گزارش اینترفاکس، یک سرباز روس که 2 روز پیش در حمله «شبه‌نظامیان» در استان «حمص» سوریه زخمی شده بود، به رغم تلاش پزشکان ارتش، بر اثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

ارتش روسیه به ماهیت عاملان حمله و نام گروه مسئول این ماجرا، اشاره نکرده است. گروه‌های تروریستی «جبهه‌النصره» و «داعش» در آتش‌بسی که این روزها در سوریه اعلام شده، جایی ندارند اما در برخی موارد و بخصوص در استان حلب، برخی گروه‌های معارض با این گروه‌های تروریستی به خصوص جبهه‌النصره همدست شده و آتش‌بس را زیر پا گذاشته‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها