يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۸۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
گمانه ای درباره یک شوی تبلیغاتی- انتخاباتی:
آمریکایی هایی که پس از سالها هم اکنون به گفته خودشان با دولت ایران کانال ارتباطی دارند و همین کانالها باعث آزادی سریع تفنگدارانشان شد چرا باید وجهه این دولت را با اقدامات خصمانه شان در بین مردم خرابتر کنند و کاری کنند تا مردم در انتخابات سال بعد از حسن روحانی روی گردان شوند؟!آیا آمریکایی ها در حدود سه سال اخیر از اقدامات این دولت بخصوص در زمینه برجام ناراضی اند و فکر میکنند دولتی بر خلاف جهت این دولت انتظارات آنان را بهتر برآورده میکند؟؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به یاد داریم ماهها قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی،آمریکاییها اعلام امیدواری کردند تا با اجرای برجام همفکران دولت کنونی ایران وارد مجلس شوند. این اعلام امیدواری از آن جهت قابل توجیه است که آنها برای تکمیل پروژه نفوذشان به ایران و تهی کردن از درون و به تعبیری حرکت موریانه وارشان نیاز به افرادی در داخل دارند تا تفکری داشته که انقلابی گری را تندروی بدانند و آمریکا را کدخدای دنیا به حساب آورند.

با اجرای برجام از سوی ایران موارد تعهدی انجام شد و خط قرمزهایی نادیده گرفته شد،اما از آن سو تنها با نقض عهد طرف غربی مواجه شدیم تا جایی که رهبر انقلاب اینگونه عمل به برجام را "خسارت محض" نامیدند. در ادامه سریال بدعهدی و دشمنی غربیها با ایران در آخرین مورد شاهد غارت دو میلیارد دلار از پولهای ایران توسط آمریکا بودیم.

پس از این اقدام در داخل کشور بجای پرداختن به اصل مساله در ابتدا شاهد تیرباران دولت قبل به علت انباشت این پول در آمریکا بودیم(که البته آن هم جای بحث دارد)اما پس از چندی، موضعگیریهای مسئولان در راستای مقابله با این کار شروع شد و آخرین نمونه آن را میتوان موضعگیری روحانی در کرمان دانست که بیان کرد به دادگاه بین المللی شکایت میکنیم و نمیگذاریم این پول از حلقوم آمریکاییها پایین رود.

در این بین سوالی مطرح است: آمریکاییهایی که پس از سالها هم اکنون به گفته خودشان با دولت ایران کانال ارتباطی دارند و همین کانالها باعث آزادی سریع تفنگدارانشان شد چرا باید وجهه این دولت را با اقدامات خصمانه شان در بین مردم خرابتر کنند و کاری کنند تا مردم در انتخابات سال بعد از حسن روحانی روی گردان شوند؟!آیا آمریکایی ها در حدود سه سال اخیر از اقدامات این دولت بخصوص در زمینه برجام ناراضی اند و فکر میکنند دولتی بر خلاف جهت این دولت انتظارات آنان را بهتر برآورده میکند؟؟!

سوال اینکه چقدر احتمال میدهید تا آمریکاییها با برداشت دو میلیارد دلار از پولهای ایران و موضعگیریهای دولتیان ایران برای مقابله با این اقدام،بازی ای را شروع کرده باشند که در نهایت با بازگرداندن این پول به ایران پایان پذیرد تا هم در داخل ایران و در آستانه انتخابات القا شود که دولت کنونی در ایران دولتی قوی و حق گیر است و حتی در مقابل آمریکا ایستاد و پولش را پس گرفت و کمک به رای آوری مجدد دولت کنند و یک شوی تبلیغاتی-انتخاباتی برای انتخابات سال بعد مهیا کنند و از سویی دیگر خود را باوجود بد عهدیها، در جامعه جهانی پایبند به برجام و خوش نیت به تعامل نشان دهند؟پاسخ با شما

* دکتر حسین صفدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
قرآن می فرماید اگر پولی به یهود امانت بدهی آن را باز نمی گردانند مگر این که بر خواسته ات پافشاری کنی.ولی بعید هم نیست که آنها برای به دست آوردن منافع بعدی در آستانه ی انتخابات دست به چنین اقدامی بزنند.ولی همه می دانیم و آمریکائیها هم می دانند که سروصداهای این دولت نسبت به آمریکا ویترینی است نه واقعی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها