أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۵۸۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:
سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مخصوصا خانواده آقای هاشمی که در موضوعات مختلف تحت تاثیر جریانات و یا اخبار و رصد مردم و رسانه ها قرار دادند، باید بدانند که این کار ها و این نوع رفت و آمد ها تحلیل های مختلفی را می تواند به همراه داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصر امروز، فائزه هاشمی رفسنجانی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرده است.

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهائیت) که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهائیت است دیده می‌شود.

این دیدار دختر رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام در حالی صورت گرفت که فائزه هاشمی سابقه بازداشت در سال  88 و حضور در اغتشاشات را نیز در کارنامه ی خود می بیند. این دیدار واکنش بسیاری از شخصیت ها و کارشناسان را به همراه داشته است.
 
در همین راستا سید مهدی هاشمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  عصر امروز  در خصوص دیدار اخیر فائزه هاشمی و با یکی از سران سابق بهاییت "فریبا کمال آبادی"، گفت: مقامات و منسوبین به مقامات باید بدانند که جایگاه شان و رفتارشان چه تاثیراتی را در افکار عمومی، رسانه ها و در مقابل دوستان و دشمنان خواهد گذاشت. این طور نیست که رفتار و کردار منسوبین به مقامات، مثل سایرین تلقی شود.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حرکات خود مولد ایجاد شبهه است، اظهار داشت: هم این حرکت می تواند هزار نوع تفسیر را به وجود بیاورد. اذهان عمومی می گویند، شاید این فرد پیغامی را برده و یا پیغامی را آورده است. این حرکات باعث می شود برخی بگویند ارتباطی برقرار شده یا موضوعی بین اینها وجود داشته است.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه خانواده هاشمی رفسنجانی تحت تاثیر یک سری جریانات هستند، خاطر نشان کرد: مخصوصا خانواده آقای هاشمی که در موضوعات مختلف تحت تاثیر جریانات و یا اخبار و رصد مردم و رسانه ها قرار دارند، باید بدانند که این کارها و این نوع رفت و آمد ها تحلیل های مختلفی را می تواند به همراه داشته باشد و خود این افراد هستند که زمینه سواستفاده رسانه های بیگانه را فراهم می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تبعات این دیدار خانم فائزه هاشمی و عضو ارشد بهائیت ایران علیه نظام خواهد بود، تصریح کرد: این سوء استفاده ها یقینا علیه نظام جمهوری خواهد و هزینه را نیز برای نظام خواهد داشت که جبران این هزبنه به راحتی انجام نمی پذیرد. انتظار این است که این نوع افراد، در برخوردها و مصاحبه ها مراقبت بیشتری داشته باشند.
 
سید مهدی هاشمی در ادامه با تاکید بر لزوم روشنگری و شفاف سازی در این زمینه، گفت: الان نیز که دیدار خانم فائزه هاشمی با یکی از سران سابق بهائیت به هر دلیلی رخ داده است باید روشنگری و اطلاع رسانی کامل بنمایند تا مشخص شود هدف از این دیدارها با افراد سابقه دار چه بوده است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان، افزود: آقای هاشمی رفسنجانی فرد با تجربه ای است و انتظار می رود که این حساسیت ها را به درستی تشخیص دهند و خانواده ی خود را نیز مدیریت کنند. هر مشکلی در این دیدارها رخ دهد، آقای هاشمی رفسنجانی نیز مسئول بود و مشارکت در آن ها دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
یکی باید هاشمی را مدیریت کند و وقتی هاشمی مدیریت شد خود به خود فرزندانش هم حساب کار خود را میکنند . فرزندان به پشتیبانی پدر خلاف میکنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها