يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۸۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
رضاييان عصر روز گذشته پس از 25 هفته پشت نقطه پنالتي قرار گرفت و دروازه محسن فروزان را باز كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، رامين رضاييان در دقيقه 80 ديدار حساس عصر روز گذشته ورزشگاه آزادي گل اول پرسپوليس را از روي نقطه پنالتي درون دروازه راه‌آهن كاشت تا عامل شادي قرمزها در اواخر ديدار برابر لكوموتيورانان شود. اين پنجمين گل مدافع ساروي پرسپوليس در نخستين فصل قرمزپوش شدنش بود.

نكته قابل‌توجه اينكه رامين در ايستگاه پنجم رقابت‌ها نتوانسته بود، ضربه پنالتي‌اي كه مهدي طارمي در تقابل با فولاد به دست آورد را تبديل به گل كند.

رضاييان عصر روز گذشته پس از 25 هفته پشت نقطه پنالتي قرار گرفت و دروازه محسن فروزان را باز كرد. هرچند كه روي اين ضربه گلر سابق استقلال واكنش جالب‌توجهي داشت و حتي روي توپ تاثير گذاشت اما به هر تقدير پنجمين گل فصل رامين درون دروازه لكوموتيوي روييد كه سقوط كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها