يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۹۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
شمشیرباز المپیکی ایران به جمع 32 شمشیرباز برتر جام جهانی کلاس A مادرید صعود کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی،در رقابت‌های انفرادی جام جهانی شمشیربازی کلاس A که به میزبانی مادرید اسپانیا برگزار می‌شود مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی ایران با برتری برابر ماکرتوف از قزاقستان به جمع 32 شمشیرباز برتر راه یافت و حریف لامبرت ماکسنس از فرانسه شد.

 فرزاد باهر ارسباران دیگر شمشیرباز ایران در دور مقدماتی حریفانی از ترکیه، اسپانیا و مجارستان را از پیش رو برداشت و در جدول 128 نفره حریف گرجستانی را شکست داد.

 او برای صعود به جمع 32 نفر با شمشیربازی از روسیه دیدار کرد اما برابر این حریف شکست خورد و از رقابت‌ها حذف شد.

 علی پاکدامن دیگر شمشیرباز المپیکی ایران نیز در دور گروهی با حریفانی از آمریکا، مجارستان، انگلیس، کلمبیا و اسپانیا هم‌گروه بود که بر تمامی آن‌ها غلبه کرد و به جمع 64 شمشیرباز برتر راه پیدا کرد.

 او در این مرحله باید با واگنر آلمانی دیدار کند تا در صورت شکست این شمشیرباز او هم به جمع 32 نفر راه یابد.

 

محمد رهبری دیگر شمشیرباز ایران در دور مقدماتی شمشیربازان اسپانیا، هنگ‌کنگ، شیلی، انگلیس و کلمبیا را شکست داد و با برتری برابر دیگر شمشیرباز هنگ‌کنگی به جمع 96 نفر برتر راه یافت. او با شکست برابر شمشیربازی از فرانسه، از صعود به جمع 64 شمشیرباز برتر باز ماند تا تنها نماینده ایران باشد که به جمع 64 نفر نرسید.

 

رقابت‌های دور بعد تا ساعاتی دیگر در بخش انفرادی این رقابت‌ها برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها