أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۹۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
با آغاز عملیات «و بشر الصابرین ۲»
اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی با پشتیبانی پیشمرگه و مستشاران ترکیه موفق شدند، یک روستای دیگر در شمال موصل را آزاد کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، با پشتیبانی نیروهای پیشمرگه و مشارکت مستشاران ترک طی عملیاتی یک روستا را در شمال موصل آزاد کردند.

به نوشته پایگاه خبری «المدی پرس»، نیروهای عراقی طی عملیات «و بشر الصابرین 2»، موفق شدند، قبل از ظهر امروز، روستای «کانونه» از توابع «بعشیقه» واقع در 22 کیلومتری شمال موصل را آزاد کردند.ل

«غیاث السورچی» یک مسئول اطلاع رسانی اتحادیه میهنی کردستان با اعلام این خبر گفت: طی این عملیات 4 نیروی بسیج مردمی و 9 تکفیری داعش زخمی شدند. اما به هر حال نیروهایبسیج مردمی با پشتیبانی توپخانه‌ای پیشمرگه و کمک مستشاران ترکی، وارد روستای کانونه شدند.

عملیات «و بشر الصابرین 2» از صبح امروز با هدف آزادسازی مناطق شمالی موصل آغاز شده است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها