يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۹۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز دولت این افتخار را دارد که آن عهدی را که با مردم بسته بود تا هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد، را در آستانه عملی شدن قرار داده است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمود واعظی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و مخابرات که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به انتخاب تبریز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018، اظهار داشت: اگر قرار است تبریز شهر نمونه گردشگری در سال  2018 باشد، باید شهر نمونه اینترنتی نیز باشد و  توانمندی خود را در این زمینه به جهان نشان دهیم.

وی در ادامه، بابیان اینکه تلاش زیادی شد تا بندهای بسته‌شده به‌پای اقتصاد کشور را با هوشمندی دولت، رهبری و مردم با برجام باز کنیم، افزود: برجام را به سرانجام رساندیم و تحریم‌ها برداشته شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه گروه‌هایی در مجلس و رسانه‌ها هستند که وقتی صد‌درصد در تحریم بودیم، نمی‌گفتند چه کسی عامل تحریم است، خاطرنشان کرد: آیا نمی‌توانستیم در گذشته، اصول را حفظ کنیم و تحریم را نداشته باشیم؟

وی ادامه داد: برجام حالا که به فرجام رسیده می‌گویند چرا نتایج آن را نمی‌بینیم، پس از برجام اتفاقات زیادی افتاده که یک نمونه آن چگونگی فروش نفت بود که قبل از برجام، کمتر از یک میلیون به فروش می‌رفت، ولی اکنون 2.3 میلیون بشکه فروخته‌شده و همه پول آن در جیب ملت است.

واعظی با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور مسئولان عالی‌رتبه کشورهای مختلف هستیم که به ترتیب به ایران می‌آیند، ابراز داشت: امروز دولت این افتخار را دارد که آن عهدی را که با مردم بسته بود تا هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد، را در آستانه عملی شدن قرار داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  با بیان اینکه اگر تورم را به‌تنهایی بدون رونق پایین نگه‌داریم، مشکلاتی به وجود می‌آمد، گفت: امروز تلاش می‌کنیم بعد از برجام، با رونق اقتصادی این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال به دنبال رونق اقتصادی است و با دستور به وجود نمی‌آید، تصریح کرد: باید حوزه فناوری اطلاعات به بستر رونق اقتصادی و اشتغال تبدیل شود و تعداد زیادی از مردم از آن ارتزاق کنند.

واعظی با بیان اینکه در طول 2.5 سال گذشته، پهنای باند آذربایجان شرقی، 8.3 برابر شده و تعداد مشترکان، به بیش از 6.2 برابر افزایش‌یافته است، خاطرنشان کرد: این استان به‌عنوان هاب بین‌المللی انتخاب‌شده تا به‌عنوان درگاه تبادل بین‌المللی ایران در منطقه فعالیت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها