يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۱۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نهم از برگزاري جلسه عصر امروز اين فراكسيون براي جمع‌بندي عملكردها خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، جواد كريمي قدوسي عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نهم، در گفت‌وگو با تسنيم، از برگزاري نشست امروز فراكسيون متبوعش خبر داد و گفت: در اين جلسه كه عصر امروز در محل كميسيون تلفيق برگزار مي‌شود، جمع‌بندي درباره عملكرد اين فراكسيون در مجلس نهم انجام مي‌شود.

وي با اشاره به جلسه عصر امروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ، ادامه داد: اين نشست با هدف بررسي پرونده برداشت دو ميليارد دلار از دارايي‌هاي ايران از سوي آمريكا برگزار مي‌شود.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس نهم، افزود: بر اساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده، قرار است در نشست امروز  ابعاد مختلف پرونده برداشت دو ميليارد دلاري ايران از سوي آمريكا به ويژه ابعاد حقوقي آن با حضور مسئولان مرتبط، مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس، با بيان اينكه  طبق برنامه اعلامي در جلسه امروز كميسيون، محورهاي اجراي برجام از جمله مسائل مرتبط با بيمه نفت‌كش‌ها، تبادل آب سنگين و ابعاد فني توافق هسته‌اي مورد بحث و تبادل و نظر قرار مي‌گيرد، گفت: در جلسه امروز مسئولاني از شركت هواپيمايي و كشتيراني مهمان كميسيون هستند.

كريمي قدوسي درباره جمع‌بندي‌هاي انجام شده در كميسيون امنيت ملي در روند اجراي شدن برجام، ادامه داد: كميسيون امنيت ملي مجلس نهم پس از ارائه گزارش وزارت خارجه با دعوت از مسئولان ذي‌ربط در حال بررسي اين موضوع است.

وي با تاكيد بر اينكه وزارت خارجه بايد گزارش 3ماهه ديگري را به كميسيون امنيت  ارائه كند تا بتوان گزارشي را براي قرائت در صحن علني مجلس تدوين كرد، ادامه داد: تدوين گزارش براي ارائه در صحن علني مجلس به اعضا كميسيون امنيت مجلس آينده واگذار مي‌شود و آنها مي‌توانند از مسئولاني كه در مجلس نهم به كميسيون آمده‌اند مجددا دعوت به عمل بياورند تا توضيحاتي ارائه كنند و يا اينكه براي تهيه گزارش  از مستنداتي كه الان در كميسيون  وجود دارد استفاده كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها