يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۳۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
برانکو ایوانکوویچ در هفته بیست‌وششم لیگ برتر چهاردهم به صورت رسمی برای اولین بار روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس نشست. سرمربی کروات سرخ‌پوشان برای 5 بازی پایانی لیگ و همچنین فصل بعد قراردادی به مبلغ 650 هزار دلار با مدیران وقت باشگاه پرسپولیس امضا کرد.
به گزارش پایگاه 598، البته برانکو در دو بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الهلال عربستان روی نیمکت پرسپولیس نشست. در قرارداد برانکو ذکر شده بود در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 20 هزار دلار، حضور در مرحله نیمه‌نهایی 50 هزار و در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا صد هزار دلار به او پاداش داده شود.

همچنین اگر برانکو می‌توانست قهرمان لیگ برتر پانزدهم شود صد هزار دلار پاداش می‌گرفت. قهرمانی در جام حذفی هم می‌توانست 50 هزار دلار دیگر برای برانکو سود داشته باشد. با توجه به این مبالغ برانکو 300 هزار دلار ضرر کرده است.

البته برانکو با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 100 هزار دلار پاداش خود را حتمی کرد و همچنین 20 هزار دلار بابت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته سود برد.

برانکو قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است که مطابق عرف 15 تا 20 درصد به قرارداد او اضافه خواهد شد که نزدیک به 100 هزار دلار خواهد شد. بدین ترتیب «پروفسور» در فصل آینده از پرسپولیس رقمی نزدیک به 750 دلار دریافت خواهد کرد که نزدیک به 2 میلیارد و 600 میلیون تومان خواهد شد؛ مبلغی شبیه به قرارداد علی دایی با پرسپولیس.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
بابا این که نجومی نمی شود گفت
با مربی کم قیمت به جایی نمی رسیم تا جایی که مربی بومی تولید شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها