أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۴۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
رييس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري يك مهندس جوان به جرم كلاهبرداي خبر داد و گفت : براي پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز به صورت دوره اي رمز دوم خود را تغيير داده و از گردش حساب و تراكنش هاي مالي خود مطلع باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: فردي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا استان مراجعه و شکايتي را مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش ارائه کرد.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: در بررسي اظهارات شاکي پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده ميليون ريال از حسابش طي سه مرحله كسر شده است.
وي ادامه داد: كارشناسان پليس فتا پس از بررسي اظهارات مالباخته با يک سري تحقيقات فني عامل برداشت هاي غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند.

متهم 25 ساله كه مهندس يكي از شركت هاي پيمانكاري است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابي اعتراف و عنوان کرد به يكي از بازي هاي اينترنتي آنلاين تحت شبكه اعتياد شديدي پيدا كردم و از آنجايي که در اين بازي مي بايستي مبالغي را بابت هزينه مي كردم و از طرفي شارژ كارت عابر بانكي ام نيز تمام شده بود به فكر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همكار سابقم كه با او نيز همان بازي را در سال گذشته در محل كار انجام مي داديم و گهگاه از كارت وي بازي آنلاين را شارژ مي كردم.

سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به دادسرا به شهروندان توصيه كرد: براي پيشگيري از برداشت هاي غير مجاز به صورت دوره اي رمز دوم خود را تغيير داده و از گردش حساب و تراكنش هاي مالي خود مطلع باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها