أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۵۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ترک ایران لیست تکمیلی خود را تحویل مسئولان این باشگاه داد تا برای جذب آنها اقدام شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس همان‌طور که قابل پیش‌بینی‌ بود خیلی زود فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کرد تا برای فصل بعد در بهترین زمان ممکن دور جدید تمرینات خود را آغاز کند. در روز‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص لیست خروجی و ورودی پرسپولیس مطرح شده، اما آنچه مسلم است مسئولان باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم تا حد زیادی در این زمینه به جمع‌بندی رسیده‌اند و تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر سرمربی کروات سرخپوشان آغاز شده است.

جداشدگان قطعی
در حال حاضر با آمدن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس، جدایی سوشا مکانی از این تیم قطعی است و باشگاه پرسپولیس تمایلی برای تمدید قرارداد با این دروازه‌بان ندارد. مایکل اومانیا نیز امروز کلید منزلش را تحویل مسئولان باشگاه پرسپولیس داد و به‌نوعی آنها با این بازیکن خداحافظی کردند. رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری؛ دیگر نفراتی هستند که بسیار بعید است قرارداد آنها با باشگاه پرسپولیس تمدید شود و آنها خودشان هم فهمیده‌اند برای ادامه فوتبال‌شان باید به‌دنبال تیم جدیدی بگردند.

جداشدگان احتمالی
برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور در تلاشند برای ادامه فوتبال خود راهی قاره سبز شوند. در این بین عالیشاه و طارمی قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده است، اما دیگر نفرات با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند. بازیکنانی که تحت‌قراداد باشگاه پرسپولیس هستند قطعاً برای صدور رضایت‌نامه خود باید مبلغی را به این باشگاه پرداخت کنند و از این‌رو پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌آید بازیکنی را ترانسفر کنند. با توجه به اینکه احتمال جدایی طارمی و علیپور از پرسپولیس وجود دارد، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز با بنسون تسویه حساب نکرده و کلید منزل وی را هم نگرفته‌اند تا در صورت جدایی هر یک از دو مهاجم مذکور، قرارداد وی را تمدید کنند.

5 هافبک در لیست برانکو
از آنجا که برانکو احتمال جدایی هافبک‌های تیمش را داده است پنج بازیکن را در پست‌های مختلف خط هافبک در لیست خود قرار داده است. فرشید باقری، هافبک دفاعی تیم صبای قم احتمالاً جانشین کفشگری خواهند شد تا شاید مشکلات سرخپوشان در این منطقه از زمین به حداقل برسد. وحید امیری و شاهین ثاقبی نیز برای جناحین خط هافبک مدنظر برانکو هستند. سروش رفیعی و داریوش شجاعیان نیز به‌عنوان ‌هافبک‌های میانی در لیست برانکو قرار گرفته‌اند و با همه این نفرات مذاکرات مقدماتی انجام گرفته است تا در نهایت سه نفرشان جذب شوند.

خط دفاع دغدغه اصلی برانکو
با جذب علیرضا بیرانوند تا حد زیادی خیال برانکو از خط دروازه راحت شد، اما در پست دفاع پرسپولیسی‌ها هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی را پیدا کنند که مشکل رضایت‌نامه نداشته باشد و قیمتش نیز بالا نباشد. شجاع خلیل‌زاده در لیست برانکو بود، اما او به مدت یک فصل دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد. در این پست پرسپولیسی‌ها حسین کنعانی‌زادگان و حسین ماهینی را دارند که می‌توانند آنها را جایگزین نورمحمدی و اومانیا کنند. شاید سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد از ماهینی در پست دفاع میانی استفاده کند، چرا که اعتقاد دارد سرعت او و قدرت بازیسازی‌اش به کار وی در این پست می‌آید. خالد شفیعی و پور علی‌گنجی هم از گزینه‌ای مدنظر پرسپولیسی‌ها برای پست دفاع میانی هستند.

پرسپولیسی‌ها خیلی منتظر طارمی نمی‌مانند
مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها با نماینده مهدی طارمی جلسه گذاشته‌اند تا او را متقاعد کنند که قراردادش را تمدید کند، اما به نتیجه نرسید‌ه‌اند. با توجه به این قضیه رضا قوچان‌نژاد و کاوه رضایی در لیست خرید سرخپوشان قرار گرفته‌اند و احتمالاً یکی از آنها جایگزین طارمی خواهد شد. ضمن اینکه در این پست یکی دو بازیکن از لیگ یک نیز به برانکو معرفی شده‌اند.

اضافه شدن چند بازیکن جوان به لیست سرخپوشان
چند بازیکن زیر 23 سال و لیگ یکی در پست‌های مختلف به برانکو معرفی شده‌‌اند و قرار است در دور جدید تمرینات پرسپولیس آنها در کنار سرخپوشان به تمرین بپردازند. چنانچه هر یک از این نفرات بتوانند نظر برانکو را جلب کنند نام آنها به لیست پرسپولیس اضافه می‌شود.

جذب بازیکن خارجی فعلاً در دستور کار نیست
برانکو فعلاً برای پست خاصی بازیکن خارجی مدنظرش نیست تا از باشگاه بخواهد آنها را جذب کند. لوکا ماریچ و الکساندر لوبانف در پرسپولیس ماندنی هستند و وضعیت بنسون هم هنوز مشخص نیست. در این بین فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی می‌ماند که چنانچه پرسپولیس نتواند در هر پستی بازیکن خوب جذب کند آن وقت برانکو برای این پست به‌دنبال بازیکن خارجی خواهد رفت، ضمن اینکه سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد بازیکن خارجی تیمش از اروپا باشد و به هیچ وجه تمایلی برای جذب بازیکن برزیلی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها