أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۶۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی معتقد است شرکت این تیم در لیگ برتر با پسوند لرستان، نقطه عطفی برای کشتی این استان خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسن رنگرز در نشست خبری، هیأت کشتی لرستان با برخی از اعضای تیم بیمه رازی بیان کرد: کشتی لرستان همیشه جزو دغدغه‌های غلامر محمدی و طالب نعمت‌پور بوده و همواره تلاش کرده‌اند دین خود را به استان‌شان ادا کنند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به گذشته و پتانسیل خوبی که کشتی لرستان دارد با این کار، رنسانس و نقطه عطفی در کشتی این استان شاهد باشیم.

رنگرز خاطرنشان کرد: بیمه رازی در سه سال گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در کشتی داشته و نگاه متفاوتی در این زمینه دارد. هدف‌ مدیران این مجموعه، کمک به کشتی است که تا به امروز اقدامات موثری داشته‌اند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با یادآوری قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان، افزود: شاکله اصلی تیم مشخص و قراردادها منعقد شده و امسال هم در قواره مدعی قهرمانی ظاهر خواهیم شد.

وی گفت: چون امسال بیمه رازی پسوند لرستان را یدک می‌کشد، سعی می‌کنیم که نماینده شایسته‌ای برای این استان باشیم و از عنوان قهرمانی دفاع خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها