يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۷۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیربرنامه‌های رضا قوچان‌نژاد تأکید کرد که این بازیکن قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمودرضا فاضلی درمورد وضعیت قوچان‌نژاد، مهاجم فصل گذشته چارلتون انگلیس گفت: رضا مصدومیتی داشت که خدا را شکر تمام شده است. درمورد او با دو تیم اروپایی جلساتی داشتیم که فکر می‌کنم برای رسیدن به توافق نهایی نیاز به دو هفته زمان باشد. او قطعاً در فوتبال اروپا می‌ماند و تا چند هفته دیگر تیمش مشخص خواهد شد. 

وی در واکنش به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر حضور قوچان‌نژاد در فوتبال ایران و مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با این بازیکن نداشته و اگر هم قرار است مذاکره‌ای صورت بگیرد، قطعاً با من تماس گرفته می‌شود که این اتفاق رخ نداده است. پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است، اما مذاکره قوچان‌نژاد با این باشگاه صحت ندارد.

«قوچان‌نژاد قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد.»، فاضلی با بیان این جمله درباره بحث مذاکره قوچان‌نژاد با چند تیم اروپایی از جمله هیرنوین گفت: بهتر است اسمی از تیمی نیاوریم. همان‌طور که گفتم با دو تیم اروپایی در حال مذاکره هستیم و هر وقت همه‌چیز قطعی شد، به‌صورت رسمی نام تیم بعدی قوچان‌نژاد اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها