أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فدراسیون فوتبال عربستان به رای فیفا مبنی بر برگزاری بازی خانگی آنها در کشوری ثالث مقابل عراق مخالفت و بهانه جویی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از آنکه فیفا شب گذشته رای خود را درباره اختلافات فدراسیون عربستان و عراق به نفع عراقی ها صادر کرد، سعودی ها بار دیگر دهان کجی کرده و با رای فیفا مخالفت کردند.

احمد عید رئیس فدراسیون عربستان در جلسه هیئت رئیسه که شب گذشته تشکیل شد، اظهار داشت: با این تصمیم فیفا حق تیم ملی عربستان پایمال می شود. زیرا ورزشگاه های عربستان مانند عراق تعلیق نیست. ما ورزشگاه هایی در سطح بین المللی داریم و این حق ما است که در کشور خودمان از حریفان میزبانی کنیم.

وی افزود: تصمیم بازی نکردن در ایران از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای ما ابلاغ شد و این امری قانونی است اما گرفتن میزبانی از ما قانونی نیست. ما از عراق در خانه پذیرا خواهیم شد.

به گزارش فارس، پیش از این سعودی ها از موضع قدرت اعلام می کردند که عراق باید برای بازی با آنها به عربستان بیاید این درحالی بود که مسئولان عراق اعلام کرده بودند اگر آنها به تهران برای بازی نیایند آنها نیز به عربستان نمی روند و به فیفا شکایت کرده بودند.

با صدور رای فیفا سعودی ها شکست سختی خوردند. مسئولان عراق با پیگری های لازم توانستند پیروزی خوبی را برابر کارشکنی سعودی به دست بیاورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها