أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۸۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، آنهایی که روز سه‌شنبه از نزدیک تمرین استقلال را تماشا کردند شاهد صحنه عجیبی بودند. مظلومی در تمرین خودش را به حنیف رساند و گوش این بازیکن را گرفت تا شاید تلافی این چند وقت اخیر و حاشیه‌هایی که توسط این بازیکن به وجود آمده است را در بیاورد. ماجرا از این قرار بود که در تمرین پاسکاری استقلالی‌ها وقتی توپ به جلوی دروازه استقلال رسید حنیف عمران‌زاده از امید نورافکن خواست که به روی دروازه سانتر کند و توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرد. بعد از این صحنه پرویز مظلومی، عمران‌زاده را جریمه کرد و از او خواست که شنا برود. البته عمران زاده ابتدا زیر بار نمی‌رفت و معتقد بود که تخلفی مرتکب نشده است اما بعد از آن جریمه سرمربی تیمش را قبول کرد. در بازی استقلال با صبا هم تعارف این دو بازیکن در گرفتن توپ یک گل را تقدیم به حریف کرد و شاید این صحنه تکراری باعث شد تا سرمربی استقلال تلافی آن بازی را هم سر حنیف در بیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها