أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۶۸۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، یکی از بازیکنانی که بعد از بازی با صبا در رختکن صدایش بلند شد و به مظلومی معترض بود علیرضا رمضانی بود. بازیکن جوان استقلال که معلوم است از شرایطش در این تیم ناراحت است، بعد از بازی با صبا در رختکن اعتراض خود را به گوش سرمربی استقلال رساند.

همین نکته هم باعث شد تا رمضانی با شروع تمرینات استقلال مورد غضب کادرفنی قرار بگیرد و این روزها بین این بازیکن و مظلومی اختلافاتی پیش آمده است. البته پیش از این عنوان شده بود که این بازیکن تنها به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود اما چندی قبل دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در جلسه‌ای با سرمربی این تیم اعلام کرد که این بازیکن برای بازی کردن مشکلی ندارد با این حال رمضانی جوان در تمرینات شرکت نمی‌کرد یا اگر هم بود انگیزه لازم را نداشت.

سرمربی استقلال در یکی از تمرینات این هفته وقتی با رمضانی مواجه شد به او اجازه تمرین نداد و در جمع بازیکنان ضمن انتقاد از وی گفت: «پس تو کی خوب می‌شوی؟ هر روز یک بهانه برای تمرین نکردن داری و حالا هم نمی‌خواهد تمرین کنی!»

این مسائل البته ریشه چند ماهه دارد و نام امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال در گوشه و کنار آن شنیده می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی چند ماه قبل و در روزهای ابتدایی ورودش به تراکتورسازی رسما خواهان جذب علیرضا رمضانی شد و از طریق یک دوست مشترک برای مظلومی پیغام فرستاد و این پاسخ را شنید: «من به دشمنم بازیکن نمی‌دهم!» این حرف در حالی منتقل شد که مظلومی بعدها از شنیدن آن متعجب شد و اعلام کرد من چنین حرفی نزده‌ام و تا امروز هیچ‌کس نگفته که باشگاه تراکتورسازی رمضانی را می‌خواهد.

اکنون بعد از ماه‌ها سرمربی تراکتورسازی همچنان علیرضا رمضانی را می‌خواهد و این بازیکن نیز به شدت در تلاش است تا با اخذ رضایتنامه‌اش راهی تبریز شود اما در این بین مانعی بزرگ به نام پرویز مظلومی را برابر خود می‌بیند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها