امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۸۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

در راستای دغدغه‌های کاملاً انتخاباتی جمعی از فعالان سیاسی جهت فتح کرسی‌های مجلس به هر قیمت، برخی از افراد دور هم جمع شدن و قراره لیست بدن. ضمناً به جهت شکست خوردن ایده 8+7 در برابر1، تا اطلاع ثانوی هیچ عددی با عدد دیگر جمع نمی‌شود.

مثلاً تا 2 ماه قبل همه می‌گفتند 8+7، از یکماه پیش اعلام شد 2-8+7، سه هفته قبل اعلام شد 2-7+8، دو هفته قبل 7-7+8 اعلام شده بود، هفته قبل زد و خورد و افشاگری شدید اعضای 7 علیه اعضای 8 و ... بعد از انتخابات هم سخنگوی گروه 7 می‌گوید: جریان انحرافی8 در تلاش است بین اصولگرایان اختلاف ایجاد کند!

دوستان جهت رأی‌آوری باید چند نکته مهم را رعایت کنید:
1- شما به هیچ عنوان اهل برنامه دادن و ارائه راهکار و پیشنهاد در جهت حل مشکلات کشور نباشید. کافیست جریان انحرافی را عامل همه مشکلات معرفی کنید و آن‌را هی تکرار کنید.

2- خود را بشدت طرفدار حقوق و مشکلات مردم نشان دهید و در صورت توانایی، به ریختن اشک تمساح نیز اقدام کنید. گهگاهی بین مردم بروید تا چهره شما را در ذهن داشته باشند. ضمناً مشخصات خود را با اتیکت به لباستان نصب کنید تا شناخته شوید!.

3- تحت هر شرایطی به دولت حمله کرده و انتقاد کنید. به عنوان مثال دولت در لایحه بودجه سال آینده اقدام به کاهش کمک هزینه بیمارستان‌ها نموده و شما حتماً به این امر اعتراض کنید. یا اعلام کنید که احمدی نژاد پول بنزین هواپیماهای سفر استانی را از کجا می‌آورد؟

4- هر چه سریعتر تعدادی افراد آشنا به سواد الفبا که قادر به تشخیص «هر» از «بر» هستند را استخدام نموده و نسبت به راه‌اندازی سایت‌های خبری – تحلیلی! اقدام کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها