کد خبر: ۳۹۱۱۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
وزیر دادگستری گفت: منافقین کوردل امروز دچار لعن و نفرین از طرف این ملت شده‌اند اما منافقین هنوز سزای خیانت‌های خود را ندیده‌اند و مطمئن باشند که این ملت از آنها نمی‌گذرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 8 شهریور در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد بیان داشت: خدا را شاکریم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که الگوهای ما شهیدان رجایی و باهنر هستند.

وی افزود: جایگاه تلاش و مسئولیت‌پذیری در کشور ما یک اسوه عملی دارد و ما بزرگانی چون شهیدان رجایی و باهنر و مخلصین اهل خدمت را داریم و خرسندیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مملو از عطر شهادت و ایثار و روح جانفشانی و دفاع از ارزش‌ها است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: جامعه‌ای که روح فرهنگ و شهادت در آن جاری باشد یک جامعه زنده است و نه تنها شهید زنده است بلکه جامعه شهید پرور هم زنده است و می‌بینیم که شهیدان رجایی و باهنر 35 سال قبل به شهادت رسیدند و امروز همه ما به پاس جایگاه ارزشمند آنها کنار هم جمع شده‌ایم.

وی یادآور شد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر زنده است و این ملت هم زنده است چون با فرهنگ شهادت زندگی می‌کند و جلو می‌آید.

پورمحمدی گفت: شهید رجایی و شهید باهنر در قله عزت و عظمت و قدس قرار گرفته‌اند و در مقابل قاتلین آنها در عمق پرتگاه‌های رذالت و خفت هستند.

وی اظهارداشت: منافقین کوردل امروز دچار لعن و نفرین از طرف این ملت شده‌اند اما منافقین هنوز سزای خیانت‌های خود را ندیده‌اند و مطمئن باشند که این ملت از آنها نمی‌گذرد.

وی با بیان اینکه منافقین 38 سال به یک ملت مظلوم خیانت کردند، جنایت کردند و ترور کردند و فرزندان این ملت را تکه تکه کرده و آتش زدند و با دشمن بعثی پیوند خوردند، عنوان داشت: آن‌ها در به شهادت رساندن هزاران نفر از هموطنان ما نقش داشتند و برای موشک باران دشمن بعثی اطلاعات کشور را در اختیار آنها گذاشتند و پس از آن مستقیماً علیه این ملت عملیات مستقیم انجام دادند.

وزیر دادگستری اظهار کرد: منافقین 40 سال است زیر سایه نکبت استکبار و صهیونیست زندگی می‌کنند و هنوز هم دست از خباثت بر نمی‌دارند.

وی افزود: آنها با اطلاعاتی که توسط افراد خود به دست آوردند پرونده هسته‌ای ایران را که بخشی از دروغ پردازی منافقین بود علیه ملت ایران درست کردند و 12 سال این ملت را با تحریم و فشارهای مختلف مواجه کردند.

پورمحمدی ادامه داد: آنها حاضرند برای اهداف خبیثانه خود هر جنایتی انجام دهند و فرمانده خود را می‌کشند برای اینکه یک روز بیشتر وجود داشته باشند اما کسانی که با امام پاکی‌ها در بیفتد سرنوشتی جز خفت، ذلت و خواری ندارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بدبخت‌تر از منافقین کسانی هستند که به اینها متوسل شده‌اند، عنوان کرد: عربستانی که در بدبختی و آدم‌کشی گرفتار آمده دست به دامن اینها شده است و از طرفی آمریکا چقدر بدبخت است که با وجود اینکه تا چند سال پیش منافقین در لیست ترور آنها بود به خاطر اینکه از اینها استفاده کنند آنها را از لیست ترور خارج کردند.

وی خطاب به استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیست اظهارداشت: شما که خودتان منافقین را جزء لیست ترور قرار دادید حالا چه شده که با هم نشست و برخاست می‌کنید و به هم تبریک می‌گویید، در واقع این کارها فقط برای این است که به جمهوری اسلامی ضربه‌ای بزنید اما شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران ریشه‌های عمیقی در زمین دارد و هر روز شاخه جدیدی می‌زند.

پورمحمدی بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر جدال حق و باطل را برای ما ترسیم کردند و در حقیقت این شهیدان جاودانه‌های تاریخ هستند و معلمان بزرگی برای ما می‌باشند تا در راه درست و حق حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: امسال هفته دولت با نشاط و شور بیشتری در کشور برگزار شد و اعتماد بین ملت و خدمتگزاران آنها بیشتر شده است و حس می‌کنیم که نشاط و تحقق اقتصادی در جامعه به وجود آمده است.

وزیر دادگستری در ادامه به وضعیت استان لرستان اشاره نمود و افزود: طبق گزارش‌های استاندار لرستان بیش از 14 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در لرستان در حال انجام است که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده است و در مجموع فعالیت‌های فراوانی در لرستان در حال انجام است که حکایت از موج خدمتی است که در این استان وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: احساس می‌کنم لرستان وارد فضای جهشی شده است، البته تا رسیدن به هدف خیلی راه است اما مهم این است که مسیر راه را به خوبی بشناسیم.

پورمحمدی گفت: ما مدیران باید حواسمان را جمع کنیم چون مردم از ما حساب‌کشی می‌کنند و لذا از همه مدیران انتظار داریم به مشکلات توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر انتقاد موجب پیشرفت است پاداش و ثواب دارد اما اگر انتقاد مخرب باشد و امید مردم را از بین ببرد، خیانت است.

وزیر دادگستری در پایان عنوان داشت: هیچ دولتی بدون انتقاد جلو نخواهد رفت و مدیران نباید از انتقاد بترسند اما انتقاد هم باید درست و منصفانه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها