يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۲۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حفظ سامانه کارت هوشمند سوخت با قید دو فوریت و امضای 20 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: حفظ سامانه کارت هوشمند سوخت با قید دوفوریت و با امضای 20 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه تقدیم شد.

وی افزود: بر اساس این طرح به منظور ارتقای شفافیت در عرضه سوخت و پیشگیری از افزایش قاچاق فرآورده‌های نفتی متن زیر به عنوان یک تبصره به قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الحاق می‌شود.

تبصره - دولت مکلف است هر گونه سوخت مایع بنزین و گازوئیل به کلیه وسایل نقلیه با استفاده از کارت سوخت خودرو عرضه کند و مجاز است برای جلوگیری از استفاده از کارت جایگاه و محدود کردن این نوع از کارت‌ها و ترغیب مصرف‌کننده به استفاده از کارت اختصاصی از خودرو از سازوکارهای مناسب و سیاست‌های انگیزشی استفاده کند.

اسامی امضاکنندگان طرح:

حسینعلی حاجی دلیگانی، سیدناصر موسوی لارگانی، اصغر مسعودی، سیداحسن علوی، سیدفرید موسوی، عبدالرضا عزیزی، ابوالفضل سروش،‌ هاجر چنارانی، شهباز حسن‌پور، علی جعفرزاده ایمن‌آبادی، بهروز نعمتی، روح‌الله بابایی صالح، بهمن طاهرخانی، اکبر ترکی، محسن حسینی، محمدابراهیم رضایی، مهرداد لاهوتی، ابوالفضل ابوترابی، نادر قاضی‌پور، محمد خالقی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها